.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
تدبیر فردا

چراغ پیشانی LED هدلامپ کمک می‌کند تا بتوان حین انجام کارهای گوناگون، راحتی و ایمنی بیشتری را تجربه کرد. افرادی مانند تعمیرکاران اتومبیل، ورزش‌کاران رشته‌هایی نظیر کوه‌نوردی و صخره‌نوردی و حتی گردشگرانی که به محیط‌های تاریک مثل غارها می‌روند، برای داشتن دید بهتر به یک چراغ‌پیشانی‌ مناسب نیاز دارند.

قيمت : 19,000 تومان

اگر می‌خواهید‌ ورزش کرد‌ن را شروع کنید‌، بد‌انید‌ که مهم‌ترین و اولین قد‌م، انتخاب لباس ورزشی مناسب است. شاید‌ تعجب کنید‌ اگر بد‌انید‌ برای بسیاری از مرد‌م خرید‌ لباس ورزشی بهترین انگیزه برای شروع ورزش کرد‌ن بود‌ه است.

قيمت : 35,000 تومان

ساک ورزشی Reebok با رنگ بندی: قرمز و مشکی ارائه شده و در ابعاد 50*24*24 سانتی متر طراحی شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است همچنین به راحتی قابل شستشوست.

قيمت : 49,000 تومان

مناسب برای موتورسواران، طبیعت گردان، شکارچیان، دوچرخه سواران، اسکیت، اسکی و اسنوبورد ،کوهنوردان. با 11 روش مختلف بستن از قبیل گردن پوش ، دهان پوش ، هد بند ، بند مو ، مچ بند ، روسری و ...

قيمت : 12,000 تومان

ساک دستی ورزشی Adidas مدل به خاطر داشتن جنس برزنتی و چرم مصنوعی و آستردار بودن، تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و در صورت لک و کثیف شدن، به راحتی تمیز میشود.

قيمت : 39,000 تومان

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. ارائه شده در سایز های مختلف.

قيمت : 29,000 تومان

شلوارک لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و ... جهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها می باشد. ارائه شده در سایز بندی مختلف.

قيمت : 32,000 تومان

با توپ جادویی هاور بال كودك شما به راحتي مي تواند تمام بازي هاي خود را كه نياز به توپ دارد بدون آنکه هیچ آسیبی به کودک و لوازم خانگی برسد در منزل انجام دهد و لذت ببرد.

قيمت : 29,000 تومان

اسکوتر، هم تفریح و هم ورزشی هیجان انگیز. وسیله ای بسیار مهیج و دوست داشتنی برای کودکان. جنس بسیار با کیفیت و مقاوم با قابلیت تا شدن و جمع شدن جهت حمل آسان.

قيمت : 62,000 تومان

اگر شما هم جزو آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که با مسئله حمام کردن کودکتان دست و پنجه نرم می‌کنید، ما به شما استفاده از چراغ توپی رقص نور ضد آب را پیشنهاد میکنیم.

قيمت : 24,000 تومان

توپ شگفت انگیز کیکبو یک وسیله دوست داشتنی می باشد که شما بدون هیچ مهارت خاصی می توانید ساعت ها به وسیله آن سرگرم شوید و حتی ورزش کنید!

قيمت : 21,000 تومان

آموزش ایروبیک از مقدماتی تا پیشرفته همراه با دانستنیهای لازم و مفید درباره ایروبیک با استاد حبیبه بابایی. در قالب پکیج اورجینال و شکیل، قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر.

قيمت : 14,900 تومان


:: موضوعات مرتبط: لوازم ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی, خرید اینترنتی لوازم ورزشی, اسباب و لوازم ورزشی, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.

دستگاه بخور سرد Small Fish USB برعکس دستگاه های بخور قدیمی تر نیاز به جوش آوردن آب ندارد و مخزن آن پلاستیکی و بی کیفیت نمی باشد. طرز کار این بخور به گونه ای می باشد که ذرات آب را به ریز ترین حالت ممکن در آورده و در هوا به صورت بخار پخش می کند.

قيمت : 69,000 تومان

توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.

قيمت : 15,000 تومان

به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است.

قيمت : 20,000 تومان

پیاله یا لیوان 3 تایی یک محصول جدید با طراحی ویژه و جالب می باشد که بصورت دکمه های کیبورد طراحی شده و کلمه های Ctrl - Alt - Delete بر روی انها نوشته شده که در صورت قرار دادن بر روی سینی مخصوص کاملا شبیه به صفحه کیبرد می باشد‏.‏

قيمت : 24,000 تومان

قلم طراحی جادویی برای تزیین انواع ماست ،شله زرد، قهوه و ... می باشد که می توانید با داشتن اون یک طراحی فوق العاده راحت و زیبا داشته باشید

قيمت : 20,000 تومان

کلمن تاشو. این کلمن ها بسیار مستحکم بوده و علاوه بر اینکه به راحتی حمل می شوند و فضای بسیار اندکی را اشغال می کنند دارای 5.5 لیتر گنجایش مایعات هستند که آن ها را بسیار کاربردی کرده است.

قيمت : 39,000 تومان

قندان مسی طرح سیب - نانو شده. این قندان بسیار زیبا از جنس مس توسط هنرمند زنجانی تولید شده تا آذین بخش سینی چای شما باشد و با لایه نانو از تیره شدن آن حفاظت شده است.

قيمت : 49,000 تومان

عسل ریز هانی پات. این محصول شگفت انگیز استفاده از عسل را برای شما فوق العاده آسان نموده و از ورود میکرو ارگانیزم های آلوده کننده به آن جلوگیری می نماید

قيمت : 36,000 تومان

طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند. با جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه ...

قيمت : 17,000 تومان

لیوان جادویی دارای LED. این لیوان با طراحی فوق العاده شیک و درخشان ارائه شده است که با ریختن مایعات به درون آن LED های هفت رنگ آن روشن می شود.

قيمت : 15,000 تومان

لیوان دمنوش دو جداره. این لیوان دو جداره نه تنها انواع مختلف دمنوش مورد علاقه شما را به آسانی برای شما آماده می نماید بلکه دمنوش شما را گرم نیز نگه می دارد.

قيمت : 24,000 تومان

همانطور که می دانید سیخ صاف برای شعله گرد مناسب نیست و به همین منظور سیخ دایره ای محصولی بسیار کاربردی جهت پخت انواع کباب، جوجه، چنجه و ... بر روی اجاق گاز (شعله گرد) می باشد.

قيمت : 15,000 تومان

تازه عروس ها و کدبانوهایی که می خواهند چیدمانی خاص و زیبا برای آشپزخانه داشته باشند پیشنهاد ویژه ما ظرف حبوبات شیردار دیواری است. قابل استفاده برای انواع خشکبار، نمک، شکر، برنج و ...

قيمت : 110,000 تومان

این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و برای نظم دادن یخچال و میز کار و ... بسیار مناسب می باشد و قابلیت نصب و جداکردن آسان را دارد.

قيمت : 15,000 تومان

این محصول کارکرد بسیار آسانی دارد و تنها با یک دست قابل استفاده می باشد و با فشار دادن اهرم دستگیره، پایین محفظه باز شده و مواد به میزان دلخواه بیرون ریخته می شود.

قيمت : 25,000 تومان

بااستفاده از توپ های تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات فریج بالز دیگر نگران از بین رفتن میوه ها و سبزیجات داخل یخچال نباشید و با بوی بد درون یخچال خود خداحافظی کنید. هر بسته دارای 3 عدد توپ می باشد.

قيمت : 14,000 تومان

جا ادویه طرح برج محصولی کاربردی و زیبا می باشد که تمام ادویه های شما را با رنگ های شاد و زیبا نمایش خواهد داد. برج ادویه دارای پایه گردان برای سهولت در دسترسی می باشد.

قيمت : 44,000 تومان

هم اکنون لیوان طرح لنز دوربین عکاسی را به شما معرفی می کنیم که با طراحی زیبا و منحصربفرد طرفداران زیادی به خصوص در عکاسان را به خود جذب کرده است. با جنس داخلی استیل بسیار با کیفیت.

قيمت : 35,000 تومان

قالب یخ طرح گیتار از مواد سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده، بسیار با دوام، و وسیله ایی آسان و مناسب برای استفاده می باشد. هر بسته شامل 3 عدد گیتار و 3 عدد دسته می باشد.

قيمت : 15,000 تومان

با نگهدارنده درب قابلمه طرح آدمک Lid Sid دیگر نگران لبریز شدن غذای خود در اثر انباشته شدن بخار و یا سوختن غذا نباشید و طعم غذایی لذت بخش را بدون هیچ گونه نگرانی بچشید.

قيمت : 11,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه, لوازم آشپزخانه, خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه, ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.

کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا، یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف ماسیمو دوتی می باشد.

قيمت : 49,000 تومان

کیف اداری کریستین دیور ،یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف کریستین دیور می باشد. این کیف منحصر به فرد دارای دو جیب زیبا در جلو کیف می باشد. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد

قيمت : 49,000 تومان

 

اگر به کیفی کوچک اما جا دار نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف دستی طرح Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه کوچک و ظاهر زیبا اولین چیزهایی است که با دیدن این کیف نظرمان را جلب می‌کند. کیف دستی طرح Passport در 3 رنگ عسلی ، مشکی و زرشکی عرضه شده است.

قيمت : 45,000 تومان

کوله پشتی لاکچری Canvas، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره و زیپ طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 49,000 تومان

کوله پشتی TOMMY HILFIGER بسیار زیبا، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 45,000 تومان

ست کیف دستی و کیف پول زنانه Cream فوق العاده زیبا و جادار با طرح جدید ارائه شده است و طراحی شیک آن نظر خانم های خوش سلیقه را به خود جلب می نماید.

قيمت : 39,000 تومان

کیف پول چرم دستی و کمری. این کیف دستی بسیار کاربردی بوده و با داشتن جا برای تعداد متعددی از کارت عابر بانک و جا برای دو گوشی موبایل و پول نقدی بهترین کیف برای انتخاب شما خواهد بود.

قيمت : 25,000 تومان

کیف چرم پول و موبایل لاکچری. این کیف های دستی علاوه بر جای دادن گوشی موبایل شما در خود دارای جای پول و تعداد متعدد جای کارت عابر بانک هستند که استفاده از آن را بسیار کاربردی کرده است.

قيمت : 39,000 تومان

 



:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: کیف اداری خرید اینترنتی, انواع کیف و کوله پشتی, فروشگاه اینترنتی کیف و کوله پشتی, فروشگاه مجازی نت برگ استور, ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.

امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

قيمت : 55,000 تومان

کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

قيمت : 49,000 تومان

امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

قيمت : 49,000 تومان

 

 

 

ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 49,000 تومان

ست کیف و کفش سلفی. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 49,000 تومان

جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه طرح Williams کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

قيمت : 49,000 تومان

اگر به دنبال کفش فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه آدیداس طرح Prime را به شما پیشنهاد می نماییم

قيمت : 55,000 تومان

کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

قيمت : 49,000 تومان

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Zola را به شما پیشنهاد می نماییم.

قيمت : 49,000 تومان

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Rimon را به شما پیشنهاد می نماییم.

قيمت : 49,000 تومان

کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasa. این کفش فوق العاده شیک و جدید در سراسر جهان طرفداران بی شماری یافته است و طراحی آن توجه جوانان خوش سلیقه را به خود جلب نموده است.

قيمت : 49,000 تومان

کفش مردانه اکومنت (مشکی). این کفش های فوق العاده زیبا و مستحکم با طراحی شگفت انگیز و مناسب فصل هر آن چه را که از یک کفش ایده آل در ذهن دارید را برای شما بر آورده می سازند.

قيمت : 49,000 تومان

کفش دخترانه ساقدار Reebok مدل Green. این کفش های فوق العاده شیک و راحت بهترین انتخاب دختر خانم های خوش پوش و با سلیقه متناسب با فصل می باشند.

قيمت : 55,000 تومان

کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

قيمت : 59,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: کفش و کتونی اسپرت پسرانه و دخترانه, کفش اسپرت, انواع کتونی و کفش اسپرت دخترانه و پسرانه, ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.
 
روغن شتر مرغ اکلاس

روغن شترمرغ اکلاس با موارد صد در صد طبیعی و خالص



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: روغن شترمرغ, روغن اکلاس شترمرغ, کرم بهبود چین و چروک و روشن کننده پوست, ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : دو شنبه 4 تير 1397
.

 

محصولات ویژه


کلید تاچ و ترموستات کولر آبی

کلید ترموستات هوشمند کولر آبی با کنترل راه دور رادیویی

قیمت: 125,000 تومان

کنترل راه دور با برد 1000 متر با آنتن

فرستنده گیرنده برد بلند 300 تا 1500 متر مدل MG5

قیمت: 180,000 تومان

هشدار نشت گاز خانگی

هشدار دهنده نشت گاز خانگی و منوکسید کربن مدل AY-330S

قیمت: 185,000 تومان

تایمر روزانه ، هفتگی و ماهانه

تایمر ( ساعت فرمان ) قابل برنامه ریزی هوشمند 2 خروجی

قیمت: 88,000 تومان

آخرین محصولات


حشره کش خانگی

حشره کش و پشه کش برقی و موثر

قیمت: 50,000 تومان

حشره کش برقی 6*2 وات

حشره کش خانگی و صنعتی

قیمت: 120,000 تومان

ترموستات هانیول

ترموستات هانیول 3 دور مدل T6373

قیمت: 70,000 تومان

ضد موش اولتراسونیک UAW-967

دور کننده اولتراسونیک صنعتی موش

قیمت: 395,000 تومان

محافظ الکترونیکی کرکره برقی

محافظ کرکره برقی مدل ST2203

قیمت: 54,000 تومان

آژیر بیسیم نگهبان

آژیر بیسیم نگهبان با برد بالا

قیمت: 190,000 تومان

هشدار دهنده قطع برق با آژیر

پکیج هشدار دهنده قطع برق با آژیر

قیمت: 55,000 تومان

اس ام اس کنترل 8 خروجی با ریموت

دستگاه اس ام اس کنترل 8 خروجی همراه با ریموت رادیویی مدل ZS7R

قیمت: 325,000 تومان

ریموت رادیویی سوناتا

ریموت رادیویی 4 دکمه

قیمت: 16,000 تومان

ترموستات هوشمند پیامکی

کنترل دمای پیامکی مدل SABA TM322

قیمت: 240,000 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی منزل , لوازم برقی و الکترونیکی , ,
:: برچسب‌ها: کلید تاچ و ترموستات کولر آبی , کنترل راه دور با برد 1000 متر با آنتن , هشدار نشت گاز خانگی , تایمر روزانه , هفتگی و ماهانه , حشره کش خانگی , حشره کش برقی2/6 وات , ترموستات هانیول , ضدموش اولتراسونیک , آژیر بیسیم نگهبان , هشداردهنده قطع برق با آژیر , اس ام اس کنترل8 خروجی یا ریموت , ریموت رادیویی سوناتا , ترموستات هوشمند پیامکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : دو شنبه 4 تير 1397
.

آخرین محصولات


بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار پرتابل قابل تبدیل به کولر آبی

قیمت: 675,000 تومان

شومینه برقی

شومینه برقی پارس خزر با نمای هیزم مدل FL-1500

قیمت: 195,000 تومان

بخاري برقی فن دار

بخاري برقی كنوكتور فن دار پارس خزر مدل TM2000

قیمت: 142,000 تومان

بخاری برقی

هیتر برقی ( بخاری برقی ) فن دار مدل FH2000P پارس خزر

قیمت: 99,000 تومان



:: موضوعات مرتبط: کاربردی منزل , ,
:: برچسب‌ها: وسایل سرمایشی و گرمایشی, فروشگاه اینترنتی کولر و وسایل سرمایشی, نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 23 خرداد 1397
.

ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 49,000 تومان

ست کیف و کفش سلفی. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 49,000 تومان

جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه طرح Williams کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

قيمت : 49,000 تومان

اگر به دنبال کفش فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه آدیداس طرح Prime را به شما پیشنهاد می نماییم

قيمت : 55,000 تومان

کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

قيمت : 49,000 تومان

اگر به کیفی کوچک اما جا دار نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف دستی طرح Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه کوچک و ظاهر زیبا اولین چیزهایی است که با دیدن این کیف نظرمان را جلب می‌کند. کیف دستی طرح Passport در 3 رنگ عسلی ، مشکی و زرشکی عرضه شده است.

قيمت : 45,000 تومان

کوله پشتی لاکچری Canvas، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره و زیپ طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 49,000 تومان

کوله پشتی TOMMY HILFIGER بسیار زیبا، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 45,000 تومان

ست کیف دستی و کیف پول زنانه Cream فوق العاده زیبا و جادار با طرح جدید ارائه شده است و طراحی شیک آن نظر خانم های خوش سلیقه را به خود جلب می نماید.

قيمت : 39,000 تومان

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Zola را به شما پیشنهاد می نماییم.

قيمت : 49,000 تومان

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Rimon را به شما پیشنهاد می نماییم.

قيمت : 49,000 تومان

کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasa. این کفش فوق العاده شیک و جدید در سراسر جهان طرفداران بی شماری یافته است و طراحی آن توجه جوانان خوش سلیقه را به خود جلب نموده است.

قيمت : 49,000 تومان

کفش مردانه اکومنت (مشکی). این کفش های فوق العاده زیبا و مستحکم با طراحی شگفت انگیز و مناسب فصل هر آن چه را که از یک کفش ایده آل در ذهن دارید را برای شما بر آورده می سازند.

قيمت : 49,000 تومان

کفش دخترانه ساقدار Reebok مدل Green. این کفش های فوق العاده شیک و راحت بهترین انتخاب دختر خانم های خوش پوش و با سلیقه متناسب با فصل می باشند.

قيمت : 55,000 تومان

کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

قيمت : 59,000 تومان

کفش مردانه اکومنت. این کفش های فوق العاده زیبا و مستحکم با طراحی شگفت انگیز و مناسب فصل هر آن چه را که از یک کفش ایده آل در ذهن دارید را برای شما بر آورده می سازند.

قيمت : 49,000 تومان

کفش مردانه Ecco مدل Vino. این کفش های فوق العاده با کیفیت با طرحی نو و رنگ مشکی عرضه شده است که نه تنها بسیار نرم و راحت می باشد بلکه بسیار با دوام بوده و قیمت مناسبی دارد.

قيمت : 49,000 تومان

کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

قيمت : 19,000 تومان

کفش مردانه نایک مدل Airmax (سفید). این کفش های بسیار زیبا و راحت در میان جوانان بسیار پر طرفدار بوده و بهترین همراه شما چه در باشگاه و چه در گردش و تفریح خواهند بود.

قيمت : 49,000 تومان

کیف پول چرم دستی و کمری. این کیف دستی بسیار کاربردی بوده و با داشتن جا برای تعداد متعددی از کارت عابر بانک و جا برای دو گوشی موبایل و پول نقدی بهترین کیف برای انتخاب شما خواهد بود.

قيمت : 19,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: کیف و کفش اسپرت زنانه و مردانه, کیف و کفش اسپرت, فروشگاه اینترنتی کیف و کفش, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 23 خرداد 1397
.

اسباب بازی ماکت وانت دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این خودرو است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است.

قيمت : 25,000 تومان

بازی دزد دریایی Barrel یک بازی شانسی است که می توانید با آن شانستان را امتحان کنید! بازی دزد دریایی 2 الی 4 نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دزد دریایی که از بشکه به بیرون می پرد بسیار سرگرم و هیجان زده می شود.

قيمت : 32,000 تومان

این یک گوی شگفت انگیز است که شما با استفاده از انگشتر آن می توانید آن را کنترل کنید. کافی است که آنرا به انگشترش متصل کنید تا با نیروی مغناطیسی که دارد هرجا که خواستید آن را هدایت کنید.

قيمت : 27,000 تومان

کیت رباتیک شش کاره خورشیدی یک بسته ی رباتیک است که شامل تمامی اجزای مورد نیاز برای تهیه و ساخت یک ربات کامل می باشد. شما می توانید بعد از سر هم کردن اجزای این کیت یک ربات خورشیدی زیبا بسازید که می تواند به اشکال مختلف در بیایید.

قيمت : 35,000 تومان

آرکیت، کیت های حیوانات (کارت های واقعیت افزوده) است که پس از نصب نرم افزار موبایل، می توانید با استفاده از قابلیت واقعیت افزوده، به کارت های آرکیت جان ببخشید و حیوانات موجود در کارت ها روبروی چشمان شما ظاهر می شوند.

قيمت : 27,000 تومان

گوی بسکتبال جادویی. این اسباب بازی مهیج بسیار مناسب تقویت تمرکز بوده و با انداختن توپ در داخل سبد، گوی جادویی شما را تشویق می کند، این گجت دوست داشتنی مناسب همه افراد می باشد.

قيمت : 35,000 تومان

عروسک فانتزی یوبرو. این عروسک ها بر گرفته از شخصیت پر طرفدار یوبرو در تلگرام هستند که فوق العاده فانتزی و جالب بوده و مناسب داخل اتومبیل و گرفتن سلفی با آن هستند.

قيمت : 19,000 تومان

فیجت موکورو. این فیجت های سر گرم کننده جدید ترین انواع ارائه شده در سطح جهان هستند که استرس روزمره را از شما دور کرده و آرامش خاصی به شما هدیه می دهند و در هر کجا قابل استفاده هستند.

قيمت : 15,000 تومان

گجت پروازی کنترل دار Minions. این گجت پروازی فوق العاده هیجان انگیز، به پرواز در آمده و حرکت آن در آسمان توسط جوی استیک قابل کنترل است که شور و هیجان را به شما هدیه می نماید.

قيمت : 49,000 تومان

اسپینر حرفه ای سه پره مدل اسکلت. این اسپینرهای فوق العاده خلاقانه به تازگی عرضه شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند به طوری که تنها با یک ضربه مدت طولانی به چرخش در می آیند.

قيمت : 45,000 تومان

اسپینر حرفه ای مدل اسپیرال. این اسپینرهای نسل جدید به صورت دایره ای عرضه شده اند و چرخش آنها آرامشی چند برابر به شما داده و در محل کار و منزل استرس و اضطراب را از شما دور می کنند.

قيمت : 39,000 تومان

اسپینر حرفه ای سه پره مدل دراگون. یکی از جدید ترین طرح های اسپینرها که ظاهری فوق العاده جذاب داشته و با هر ضربه با چرخشی طولانی بسیار سرگرم کننده و آرامش بخش است.

قيمت : 29,000 تومان

اسپینر حرفه ای کاپیتان. این اسپینر های جدید قابلیت تغییر تعداد پره ها را دارا می باشند که با کم و زیاد کردن تعداد پره ها می توان گشتاور آن را کنترل نمود و از چرخش سریع آن لذت برد.

قيمت : 39,000 تومان

اسپینر حرفه ای دو پره مدل وینگ. فیجت اسپینر ها ابزاری برای رفع تنش و استرس از شما هستند که با گرفتن آنها در دست و به چرخش در آوردن آنها استرس شما تخلیه شده و احساس آرامش می کنید.

قيمت : 22,000 تومان

اسپینر حرفه ای سه پره مدل الگانت. فیجت اسپینر ها ابزاری برای رفع تنش و استرس از شما هستند که با گرفتن آنها در دست و به چرخش در آوردن آنها استرس شما تخلیه شده و احساس آرامش می کنید.

قيمت : 25,000 تومان

ژل بازی اسلایم Black Light. بازی با این ژل نه تنها حس فوق العاده ای دارد بلکه تنش ها و استرس های روزمره را بر طرف می نماید و آرامش بخش است.

قيمت : 23,000 تومان

بادکنک جادویی Magic Bubble. شما می توانید با این محصول به آسانی حباب هایی در اندازه های گوناگون بسازید و با اتصال آنها به یکدیگر اشکال مختلف را به وجود آورید.

قيمت : 28,000 تومان

  بازی کردن با ماشین یکی از سرگرمی های همیشگی همه بوده است. اما اینکه یک ماشین نیازی به باتری، برق و شارژ نداشته باشد و فقط با آب نمک کار کند در نوع خود جالب است.

قيمت : 20,000 تومان

آتاری دستی بریک گیم. این گجت سبک و قابل حمل دارای بی شمار بازی فکری با مراحل گوناگون است که هر کودک، نوجوان و حتی جوان و پیر را سرگرم نموده و ذهن و حافظه آنها را تقویت می نماید.

قيمت : 16,000 تومان

ماهی رباتیک جینو. این ماهی همانند ماهی واقعی شبیه سازی شده است تا در آکواریوم شما به جهات مختلف حرکت کند و شما بدون نیاز به رسیدگی به آن و تمیز کردن آکواریوم همواره از تماشای آن لذت ببرید.

قيمت : 24,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی اسباب کودک, خرید اینترنتی اسباب بازی کودک, لوازم و اسباب بازی کودک, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 23 خرداد 1397
.

تب‌‌‌سنج دیجیتالی، دماسنجی کوچک برای اندازه‌گیری دمای نقاط مختلف بدن است. دقت این تب‌‌‌سنج 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که برای اندازه‌گیری دمای بدن، دقت مناسبی محسوب می‌شود.

قيمت : 12,000 تومان

با پیشبند کاسه ای کودک از ریختن غذاها به روی زمین و لباسها ی کودکتان خود داری کرده و با خیال راحت از کثیف کاری بیش از حد اجازه دهید تا دلبندتان تجربه خوردن غذا را خودش بدست بیاورد.

قيمت : 15,000 تومان

صندلی بادی کودک وسیله ای جدید، فانتزی و بسیار دوست داشتنی و در عین حال فوق العاده مقاوم برای کودک دلبند شما می باشد. وسیله ای که کودک شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

قيمت : 24,000 تومان

لیوان Wow Cup را می توانید به صورت 360 درجه بدون آن که قطره ای از مایع درون آن، به بیرون بریزد بچرخانید. با استفاده از این لیوان کودک خود را به خوردن مایعات تشویق کنید.

قيمت : 14,800 تومان

چراغ خواب زیبا و تزیینی رنگین كمان با طیف هفت رنگ بر روی دیوار آرامشی صد چندان به هنگام خواب شبانه برای شما به ارمغان می آورد.  لذت خوابی شیرین با چراغ خواب رنگین کمان ...

قيمت : 29,000 تومان

چراغ خوابی که با روشن کردن آن در تاریکی شب ها هزاران ستاره رنگارنگ در سقف و دیوار های اتاق کودک شما خواهد درخشید، به همراه پخش موزیک ملایم و زیبا ...

قيمت : 25,000 تومان

واکر کودک Moby Baby Moon Walk یک محصول بی نظیر برای کمک به فرزند دلبندتان است که با کمک شما بتواند راه رفتن ایمنی را تجربه کند. وسیله ای کارآمد و فوق العاده برای کودکان ...

قيمت : 21,800 تومان

ماهیتابه کودک در طرح های متنوع و فوق العاده زیبا. تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر. قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف.

قيمت : 12,000 تومان

پیلوپت هم یک بالش بسیار نرم می باشد و هم یک عروسک دوست داشتنی! بالش کودک پیلوپت به راحتی به یک عروسک زیبا تبدیل می شود. ارائه شده در 3 طرح سگ، خرس و کفشدوزک ...

قيمت : 36,000 تومان

چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشتی یک هدیه مـناسب و یک دکور جدید چند منظوره برای اتاق خواب کودکان و نوزادان. تابش صدها ستاره و ماه به روی سقف و دیوار اتاق کودک دلبند شما.

قيمت : 24,500 تومان

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد.

قيمت : 9,800 تومان

زیبایی را با این ساعت رویایی به اتاق دلبندتان هدیه دهید! ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. دارای 3 سال گارانتی تعویض.

قيمت : 48,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: بچه گانه , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: وسایل و لوازم کودک, فروشگاه اینترنتی لوازم کودک, وسایل رفاهی کودک, ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 23 خرداد 1397
.

 

این جا مسواکی ظرفیت نگهداری از 5 مسواک را دارد و بصورت بهداشتی آنها را محفوظ نگه میدارد، علاوه بر آن این دستگاه کاملا اتوماتیک هست و شما نیاز نیست بصورت دستی خمیر دندان را روی مسواک بریزید، کافیست مسواک را با شاسی دستگاه فشار دهید تا به میزان کافی خمیر دندان روی مسواک ریخته شود.

قيمت : 24,000 تومان
 

هولدر سیلیکونی لاک. این وسیله جدید به شما کمک می کند تا به آسانی بر روی ناخن های خود تمرکز داشته و خیلی تمیز و آسان آنها را لاک بزنید و انواع طرح های مورد علاقه خود را بر روی آن ایجاد کنید.

قيمت : 12,000 تومان
 

لنز ناخن ورق های نایلونی می باشد که با استفاده از آب گرم بر روی ناخن های شما طرح های متنوع و بسیار شیک را حک می کند. جدیدترین در دنیای مد و فشن. روشی نوین برای طراحی ناخن.

قيمت : 15,000 تومان
 

لاک حرارتی ناخن در اثر حرارت گرما و سرما تغییر رنگ داده و رنگ زیبا و جذابی به خود می گیرد و باعث شگفتی اطرافیانتان می گردد. پکیج اورجینال 5 عددی در رنگ های قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش.

قيمت : 24,000 تومان
 

موی اضافه و هایلایت مخفی جدیدترین روش اکستنشن موقت مو در دنیا می باشد. این محصول کاملا مخفی بوده و قابل استفاده در هر زمان و هر مکان در تنها در عرض چند ثانیه می باشد.

قيمت : 19,000 تومان
 

کیف رولی لوازم آرایش رول اند گو با فضای فوق العاده زیادی که دارد، می تواند تمام لوازم آرایش، کرم ها، زیور آلات و جواهرات شما را در خود جا دهد. یک وسیله کاربردی برای بانوان ...

قيمت : 14,800 تومان
 

با استفاده از لاک طراحی ناخن هات دیزاین قادر خواهید بود هزاران نقش و فرنچ را بر روی ناخن های خود طراحی نمایید. لاک طراحی ناخن هات دیزاین دارای 6 قلم با رنگ های مختلف است ...

قيمت : 16,000 تومان
 

با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید. محصولي ويژه برای مشکل پسندان.

قيمت : 11,800 تومان
 

شما می توانید با پکیج کامل مایا با استفاده از دفترچه راهنما که داخل هر بسته موجود می باشد، طرح های فوق العاده زیبا و جذاب را تنها در عرض چند دقیقه روی ناخن های خود طراحی کنید.

قيمت : 21,000 تومان
 

با داشتن رنگ موی موقت و طبیعی هات هیوز، دیگر لازم نیست ساعت های متمادی موهای خود را آغشته به رنگ های شیمیایی کنید تا موهای شما رنگ بگیرد. جدید ترین وسیله برای آرایش موی سر ...

قيمت : 18,000 تومان
 

با جديدترين نسل بيگودي در منزل موههاي خود را بدون استفاده از بابليس بيگودي هاي قديمي به تنهايي و بسيار ساده و راحت فر كنيد. همه از مو هاي زيباي شما شگفت زده خواهند شد ...

قيمت : 21,000 تومان
 

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس به شما این امکان را میدهد تا بی نهایت طرح و فرنچ ناخن را بر روی هر نوع و شکل ناخن در کمتر از یک دقیقه با کمترین هزینه مواد مصرفی طراحی کنید ...

قيمت : 19,800 تومان
 

با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...

قيمت : 12,800 تومان
 

پکیج کامل طراحی ناخن شامل 12 بسته مورد نیاز طراحی ناخن به همراه 2 عدد چسب مخصوص ناخن و همچنین یک DVD آموزشی شامل 30 ساعت آموزش تصویری طراحی روی ناخن می باشد...

قيمت : 9,900 تومان
 

مورست پودر حجم دهنده و پرپشت کننده موی سر میباشد که تاثیری معجزه آسا و جادویی دارد، تنها پس از 30 ثانیه استفاده از مورست موی شما فوق العاده پرپشت و زیبا خواهد شد. با مجوز وزارت بهداشت.

قيمت : 22,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , بهداشت و مراقبت , ,
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی لوازم زیبایی و آرایشی, لوازم آرایشی و زیبایی, لوازم زیبایی و رنگ مو, ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 23 خرداد 1397
.
 

ست تی شرت مردانه و زنانه Love . این ست لباس فوق العاده شیک و جدید با کیفیت بافت بالا و طرح متفاوت و خاص مناسب زوج های خوش پوش می باشد به صورت فری سایز عرضه شده است.

قيمت : 49,000 تومان
 

ست بافت مردانه و زنانه Zigza. این ست لباس فوق العاده شیک و جدید با کیفیت بافت بالا و طرح متفاوت و خاص مناسب زوج های خوش پوش می باشد به صورت فری سایز عرضه شده است.

قيمت : 69,000 تومان
 
 

مانتو فلورا. این مانتو با طرح گل درشت و رنگ هماهنگ با فصل و دوخته شده از بهترین پارچه کتان به همراه دکمه های مخفی مناسب ترین انتخاب خانوم های شیک پوش است.

قيمت : 59,000 تومان
 

مانتو جلوباز ایلناز، مانتویی با طراحی بسیار شیک و زیبا مدلی امروزی و همه پسند دارد. نوع طراحی و ترکیب رنگ به کار برده شده در این مانتو کار شما را برای ست کردن با انواع شلوار و شال آسان می کند.

قيمت : 49,000 تومان
 

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و … جهت چربی سوزی و لاغر کردن بالا تنه و شکم و پهلوها می باشد.

قيمت : 35,000 تومان
 

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. ارائه شده در سایز های مختلف.

قيمت : 29,000 تومان
 

مانتو پاتریسا از کیفیت بالای دوخت بهره برده به صورتی که تن خور بسیار عالی داشته و حالت خودش را در هنگام پرو لباس اصلا از دست نمی دهد. انتخاب خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...

قيمت : 65,000 تومان
 

پانچ بافت از جمله مدل‌های کاملاً اسپرت و همه پسند می‌باشد که با انواع ساپورت و جین قابل ست کردن است. شما می‌توانید هم به صورت دکمه شده و هم جلوباز از این مدل استفاده نمایید.

قيمت : 77,000 تومان
 

مانتو آیسان تمام الگوهای طراحی سال را با خود دارد. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال، ارائه شده در سایز های متفاوت، برای اولین بار در ایران. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش.

قيمت : 55,000 تومان
 

ساپورت طرح جين Slim Lift، در رنگ های آبی، مشکی و خاکستری در طرح شلوار جین و سایز فری سایز عرضه شده است و قابليت كشش و مقاومت بالا برای هر سايز را داراست.

قيمت : 16,000 تومان
 

تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

قيمت : 59,000 تومان
 

مانتو تابستانه طرح کارن دوخته شده از بهترین پارچه (کتان کش) است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. در طراحی این مانتو از نقش های بسیار زیبای گل های رز استفاده شده.

قيمت : 69,000 تومان
 

درون ساق شلواری توکرکی مطابق عکسی که مشاهده می کنید کرکی می باشد و پاهای شما را گرم نگه داشته و شما می توانید درفصل پاییز و زمستان از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

قيمت : 18,500 تومان
 

پاییز امسال ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو پانیذ بهترین انتخاب شما برای این روزهاست. خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال ...

قيمت : 49,800 تومان
 

ست تاپ و شلوارک فانتزی ملوانی ساخت کشور ترکیه می باشد. جنس این ست الیاف طبیعی پنبه بوده و دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. دارای هولوگرام اصلی با بسته بندی اورجینال.

قيمت : 56,000 تومان
 

مانتو تابستانه طرح سرمه دوخته شده از بهترین پارچه ترک است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو بصورت دو رنگ طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند.

قيمت : 49,000 تومان
 

ست سارافون و گردنبند بهار، طراحی متفاوت سال. دوخته شده با بهترین پارچه ترگال همراه با یک گردنبند جهت ست کردن. با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر.

قيمت : 39,000 تومان
 

ست پالتو و تونیک زمستانه پرند به همراه سنجاق سینه به عنوان هدیه. تهیه شده با بهترین پارچه فوتر، با طراحی فوق العاده شکیل ایرانی. زمستان امسال را متفاوت آغاز کنید ...

قيمت : 69,000 تومان
 

ایر برا را فقط کافی است امتحان کنید، شما هم آن را به عنوان راحت ترین و مناسب ترین لباس زیر خود برای تمامی موقعیت ها انتخاب می کنید. تهيه شده با بهترين جنس بدون ايجاد حساسيت.

قيمت : 40,000 تومان
 

ست مانتو و ساپورت ارغوان با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. به همراه این محصول یک دستبند فیروزه به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

قيمت : 69,000 تومان
1 2


:: موضوعات مرتبط: پوشاک زنانه , ,
:: برچسب‌ها: پوشاک و مانتوی زنانه, خرید اینترنتی پوشاک زنانه, فروشگاه اینترنتی پوشاک و مانتوی زنانه, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : سه شنبه 22 خرداد 1397
.
 

ست تی شرت مردانه و زنانه Love . این ست لباس فوق العاده شیک و جدید با کیفیت بافت بالا و طرح متفاوت و خاص مناسب زوج های خوش پوش می باشد به صورت فری سایز عرضه شده است.

قيمت : 49,000 تومان
 
 

توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.

قيمت : 15,000 تومان
 

به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است.

قيمت : 20,000 تومان
 
 

ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 49,000 تومان
 
 

تی شرت مردانه Reebok طرح CrossFit، این تی شرت فوق العاده محبوب و مطرح با دو رنگ خیره کننده (ترکیبی) مورد پسند جوانان امروزی بوده و با انواع شلوار مد روز هماهنگی کامل دارد.

قيمت : 29,000 تومان
 
 

ست کیف و کفش سلفی. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 49,000 تومان
 

جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه طرح Williams کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

قيمت : 49,000 تومان
 
 

از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه طرح Polo را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

قيمت : 39,000 تومان
 

اگر به دنبال کفش فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه آدیداس طرح Prime را به شما پیشنهاد می نماییم

قيمت : 55,000 تومان
 

یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی دو تکه مدل Tokyo با رنگ ترکیبی مشکی و سفید و با طرحی ساده به زبان ژاپنی عرضه شده است.

قيمت : 45,000 تومان
 

این ست رکابی کلاه دار و شلوارک SH بهترین انتخاب اقایان شیک پوش بوده و از لحاظ جنس، راحتی، استایل و طراحی محصولی بی رقیب می باشد ...

قيمت : 35,000 تومان

در جامعه امروزی بسیاری از جوانان به استایل اسپرت علاقه بیشتری داشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که فکر پوشیدن و یا خریدن تی شرت را نداشته باشد. تی شرت یقه شل طرح Fila مطابق مد روز یک تیشرت با طرح خاص بوده و به صورت فری سایز عرضه می شود.

قيمت : 35,000 تومان
 
 
 
 

تی شرت سه بعدی Maze جزو تی شرت های جدید با چاپ سه بعدی به همراه چاپ بلک لایت بر روی آنها نمایی شگفت انگیز داشته و خاص ترین استایل ممکن را به شما هدیه می دهند.

قيمت : 29,000 تومان
 
 

مینی کولر دستی همراه وسیله ای مناسب برای فصل گرماست که با استفاده از 4 عدد باطری قلمی یا برق یو اس بی کار میکند و قابل استفاده در منزل ، محل کار ، خیابان و ... می باشد.

قيمت : 59,000 تومان

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11



:: موضوعات مرتبط: پوشاک زنانه , پوشاک مردانه , کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: تی شرت، کیف و کفش, خرید اینترنتی تی شرت، کیف و کفش اسپرت, ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : سه شنبه 22 خرداد 1397
.
 
 

ادکلن ورساچه کریستال نویر زنانه محصول پرفروش ایران و اروپا. این ادکلن با رایحه ای دلپذیر و ماندگار توسط کمپانی بزرگ و معتبر ورساچه طراحی و ساخته و روانه بازار چهان شده است.

قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن مردانه Joop! Homme عطریست پرشور ، لذت بخش و کاملاً مردانه که به یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه جوپ تبدیل شده است. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی.

قيمت : 39,000 تومان
 

قبل از هر گردهمایی دوستانه ای می توانید این ادکلن را استفاده کنید. عطر این ادکلن مردانه ، برای ساعت ها باقی مانده و اعتماد به نفس شما را برای انجام هر کاری بالا می برد.

قيمت : 42,000 تومان
 

عطر های خانواده باربری معمولا به عطر های کلاسیک شهرت دارند. باربری لندن برای مردانی که دوست دارند گاهی بیشتر جلب توجه کنند بسیار مناسب می باشد. رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی ...

قيمت : 42,000 تومان
 

ادکلن مردانه دی اند جی دوان، رایحه ای کاملا مردانه و کلاسیک. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر دلچی گابانا مخصوص کسانی که می خواهند در ذهن ها یاد خود را ثبت کنید ...

قيمت : 42,000 تومان
 

ادکلن مردانه سیلور سنت محصولی بسیار متفاوت و جذاب است که در همان اولین بار بوییدن آن مجذوب رایحه بی نظیر و متفاوت آن می شوید. عطر چوبی قدرتمند و استثنایی با ماندگاری بالا ...

قيمت : 42,000 تومان
 

ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلن های زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلن با ماندگاری بالا که بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.

قيمت : 42,000 تومان
 

رایحه این ادکلن، جریان های درخشان آب که از فراز کوه های برف گرفته آلپ در سوئیس به پائین حرکت می کنند را به یاد انسان می آورد. سیلور ماونتن واتر، اکسیری نیروبخش از قدرت و پاکی است.

قيمت : 42,000 تومان
 

عطر مردانه Tom Ford Noir عطریست آروماتیک و ادویه ای برای جنتلمن های واقعی. این عطر خلاقانه و جذاب در سال 2012 معرفی شد و به سرعت مورد استقبال تام فورد باز ها قرار گرفت. 

قيمت : 42,000 تومان
 

ادکلن مردانه ورساچه اروس با رایحه ای مرموز و اسرار آمیز. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر ورساچه ایتالیا. با ماندگاری طولانی ...

قيمت : 39,000 تومان
 

ادکلن زنانه لالیک لامور پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب لالیک. جزو 10 ادکلن پر فروش زنانه سال 2013. با رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد.

قيمت : 39,000 تومان
 

ادکلن زنانه Eclat D Arpege ارائه ای بی نظیر و ماندگار از کمپانی معتبر لانوین. رایحه ای افسانه ای و ماندگار مخصوص خانم های شیک پوش و مشکل پسند. یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه دنیا ...

قيمت : 44,000 تومان
 

همانطور که از نام این عطر پیداست هوگو باس تلاش کرده تا عطری متفاوت و کاملا منحصر به فرد را ایجاد کند و حقیقتا در این راه موفق بوده است. این ادکلن دارای رایحه ای پر جنب و جوش و بسیار مدرن است.

قيمت : 44,000 تومان
 

عطر مردانه­ ی Bvlgari Pour Homme Soir یک رهبر سطح بالا از بولگاری است. این عطر مردانه­ ی خاطره انگیز و جذاب در گروه چوب­های معطر در سال 2006 تولید شد.

قيمت : 42,000 تومان
 

ادکلن جادور محصولی باشکوه و جذاب بوده که در عین تازگی و طراوت سرشار از وقار و پرستیژ می باشد. این محصول ارائه ای بی نظیر از کمپانی محبوب دیور می باشد.

قيمت : 42,000 تومان

1 2



:: موضوعات مرتبط: عطر و ادکلن و اسپری مردانه , عطر و ادکلن و اسپری زنانه , ,
:: برچسب‌ها: محصولات جدید عطر ادکلن زنانه و مردانه, خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه, عطر زنانه و مردانه, ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
.

آخرین محصولات

 
ماسک ساز طبیعی صورت

ماسک ساز طبیعی صورت با استفاده از انواع میوه تازه ، عسل و... با استفاده آسان

قیمت: 320,000 تومان
 
 
شیر برقی دستشویی

شیر آب هوشمند محصولی متمایز و منحصربفرد

قیمت: 420,000 تومان
 
 
 
جا مسواکی تکی ضد میکروب

جا مسواکی قابل حمل ضد میکروب و ضد باکتری مدل : SG-107

قیمت: 40,500 تومان



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
.
 
 

تی شرت سه بعدی Maze جزو تی شرت های جدید با چاپ سه بعدی به همراه چاپ بلک لایت بر روی آنها نمایی شگفت انگیز داشته و خاص ترین استایل ممکن را به شما هدیه می دهند.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

مینی کولر دستی همراه وسیله ای مناسب برای فصل گرماست که با استفاده از 4 عدد باطری قلمی یا برق یو اس بی کار میکند و قابل استفاده در منزل ، محل کار ، خیابان و ... می باشد.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تی شرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند...

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

ست رکابی و شلوارک طرح Louis Vuitton بهترین انتخاب اقایان شیک پوش بوده و از لحاظ جنس، راحتی، استایل و طراحی محصولی بی رقیب می باشد ...

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

تی شرت LEVIS با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس نخی عرضه شده اند و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

تی شرت شب نما طرح عقرب دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است. ویژگی برتر این تی شرت همان بلک لایت بودن آن است به طوری که طرح این تی شرت در تاریکی به صورت شب نما جلوه می کند که فوق العاده شیک و زیبا می باشد.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

ساعت دخترانه 10 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 10 بند رنگی قابل تعویض به همراه 10 قاب رنگی دور ساعت می باشد.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

ساعت هوشمند مدل M2 با صفحه نمایش بیضی شکل 0.42 اینچی و بدنه سبک و بند بسیار راحت و نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر اندازه مچی می باشد. از طریق ساعت تمام نوتیفیکشن های تماس و پیامک را با ویبره اعلام می کنند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس وجود ندارد. این دستبند قابلیت اندازه گیری فشار خون را نیز داراست.

 قيمت : 95,000 تومان
 
 

لامپ خودرو مدل Multi Color قابل‌ نصب برای انواع چراغ کوچک, چراغ پلاک و کلیه سوکت های سکن با پایه آریایی دارای ریموت برای تغییر رنگ‌های لامپ و یا روشن و یا خاموش کردن و یا کم و یا زیاد کردن و حالت چشمک‌زن نور لامپ‌ها را دارد و مناسب برای انواع خودرو سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌باشد.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

ساک ورزشی Reebok با رنگ بندی: قرمز و مشکی ارائه شده و در ابعاد 50*24*24 سانتی متر طراحی شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است همچنین به راحتی قابل شستشوست.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

اسباب بازی ماکت وانت دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این خودرو است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 

در جامعه امروزی بسیاری از جوانان به استایل اسپرت علاقه بیشتری داشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که فکر پوشیدن و یا خریدن تی شرت را نداشته باشد. تی شرت یقه شل طرح Blata مطابق مد روز یک تیشرت با طرح خاص بوده و به صورت فری سایز عرضه می شود.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

اگر به کیفی کوچک اما جا دار نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف دستی طرح Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه کوچک و ظاهر زیبا اولین چیزهایی است که با دیدن این کیف نظرمان را جلب می‌کند. کیف دستی طرح Passport در 3 رنگ عسلی ، مشکی و زرشکی عرضه شده است.

 قيمت : 45,000 تومان
 
 

تی شرت Black Kaviar با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده است و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

بازی دزد دریایی Barrel یک بازی شانسی است که می توانید با آن شانستان را امتحان کنید! بازی دزد دریایی 2 الی 4 نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دزد دریایی که از بشکه به بیرون می پرد بسیار سرگرم و هیجان زده می شود.

 قيمت : 32,000 تومان
 
 

کوله پشتی لاکچری Canvas، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره و زیپ طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

این یک گوی شگفت انگیز است که شما با استفاده از انگشتر آن می توانید آن را کنترل کنید. کافی است که آنرا به انگشترش متصل کنید تا با نیروی مغناطیسی که دارد هرجا که خواستید آن را هدایت کنید.

 قيمت : 27,000 تومان
 
 

تی شرت یقه شل Spotty جزو تی شرت های جدید با یقه ای مدرن نمایی شگفت انگیز داشته و خاص ترین استایل ممکن را به شما هدیه می دهند.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

تی شرت کلاه دار Nike طرح RED جزو تی شرت های فوق العاده شیک کلاه دار در رنگ قرمز می باشد و طراحی آن بسیار مورد توجه جوانان شیک پوش قرار گرفته است.

 قيمت : 35,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: پوشاک مردانه , کیف و کفش , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
.

آخرین محصولات

 


فتوسل 10A

فتوسل دستگاهی مناسب برای کنترل سیستم روشنایی اماکن مختلف میباشد.

قیمت: 22,500 تومان
 

فتوسل 10 آمپر

فتوسل مدل مدل PSA-10A براي خاموش کردن اتوماتيک لامپ ها در غروب و روشن کردن اتوماتیک لامپ ها در طلوع آفتاب طراحي شده است

قیمت: 22,500 تومان
 

ریسه نورانی

ریسه نورانی LED رشته ای از لامپ های LED است که بصورت سری قرار گرفته اند برای تزیینات روشنایی

قیمت: 25,000 تومان
 

سنسور سقفی لامپ

سنسور سقفی 360 درجه جهت روشن و خاموش خودکار چراغ ها و روشنایی

قیمت: 25,000 تومان
 

سنسور دیواری لامپ

سنسور دیواری 180 درجه جهت روشن و خاموش خودکار چراغ ها و روشنایی

قیمت: 23,000 تومان
 

سوپر فتوسل با محافظ

سوپر فتوسل شيوا امواج جهت قطع و وصل دقيق سيستم روشنايي با سنسور مستقل طراحي شده است

قیمت: 37,000 تومان
 

کلید و ریموت روشنایی

ریموت کنترل چهار کانال IR مادون قرمز برای کنترل روشنایی چراغ ها و لوستر

قیمت: 50,000 تومان
 

کنترل راه دور لوستر

ریموت کنترل لامپ و روشنایی بهترین وسیله برای کنترل راه دور و روشن ، خاموش لامپ ها و لوستر

قیمت: 45,000 تومان
 

فتوسل 6 آمپر

فتوسل مدل مدل SH-A1003 براي خاموش کردن اتوماتيک لامپ ها در غروب و روشن کردن اتوماتیک لامپ ها در طلوع آفتاب طراحي شده است

قیمت: 19,000 تومان
 

فتوسل نجومی 6 آمپر

اين فتوسل بدون نياز به دريافت نور در هر روز با يک برنامه کامپيوتري طلوع و غروب آفتاب را به صورت دقيق تشخيص داده و عمل قطع و وصل لامپهاي مربوطه را انجام مي دهد.

قیمت: 88,500 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی منزل , ابزارهای منزل , ,
:: برچسب‌ها: محصولات روشنایی و ریسه, فتوسل نجومی 5 آمپر, کنترل راه دور لوستر, کلید و ریموت روشنایی, سوپرفتوسل با محافظ, سنسور دیواری لامپ, ریسه نورانی, فتوسل, ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
.

آبمیوه گیری ویتا فروت

آبمیوه گیری سه كاره قدرتمند مدل ویتافروت پارس خزر موجود نیست

قیمت: 321,000 تومان
 

بستنی ساز الگانت

تهیه انواع بستنی های میوه ای ، شکلاتی ، سنتی ، فالوده ، انواع دسر های سرد و ماست های طعم دار تنها در 12 دقیقه و به آسانی با بستنی ساز خانگی الگانت امکان پذیر می شود.

قیمت: 230,000 تومان
 

چای ساز الگانت

چای ساز الگانت با طراحی مدرن Tea Maker مدل ET-101

قیمت: 265,000 تومان

 



:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , ,
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی محصولات آشپزخانه, محصولات آشپزخانه, بستنی ساز الگانت, چای ساز الگانت, آبمیوه گیری, ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
.

محصولات

بلک ماسک

30,000 تومان

ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep

56,000 تومان

چای لاغری تن فیت

30,000 تومان
 

بالشتک طبی گرما درمانی آترین

62,000 تومان
 

شکم بند لاغری میس بلت

29,000 تومان

بالش ماساژور گردن

39,000 تومان
 

شلوارک لاغری هات شیپر - Hot Shapers

32,000 تومان

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

29,000 تومان

کیت ترک سیگار

28,000 تومان

ژل افزایش دهنده قد

16,800 تومان

چای لاغری دکتر سینا

32,000 تومان

مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف

35,000 تومان

پد دفع سموم بدن کینوکی - Kinoki

14,800 تومان
 

تي شرت لاغري مردانه اسليم ليفت

35,000 تومان
 

گردنبند مغناطیسی پاور بالانس

12,800 تومان

دستبند مغناطیسی پاور بالانس

11,800 تومان


:: موضوعات مرتبط: بهداشت و مراقبت , لوازم پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی محصولات پزشکی , محصولات پزشکی , لوازم پزشکی , خرید اینترنتی لوازم پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : سه شنبه 28 فروردين 1397
.

محصولات

آموزش نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی

14,000 تومان
 

آموزش تصویری شمع سازی

12,000 تومان
 

مجموعه آموزشی 0 تا 100 کامپیوتر در 30 روز

39,000 تومان
 

مبانی بازاریابی و مارکتینگ

14,800 تومان
 

مستند راز دوبله فارسی

12,000 تومان

آموزش تصویری آشپزی بدون گوشت

9,500 تومان
 

درمان بی خوابی

10,000 تومان
 

آموزش زبان آلمانی به روش نصرت

15,000 تومان
 

آموزش تصویری برق خودرو

15,000 تومان

آموزش نرم افزاری چیدمان سفره هفت سین

8,700 تومان
 

آموزش زبان ژاپنی رزتا استون

22,800 تومان
 

آموزش زبان انگلیسی رزتا استون نسخه 5

29,800 تومان
 

نرم افزار آموزش زبان عربی رزتا استون

22,800 تومان
 

آموزش تصويري ساز فلوت

12,000 تومان

آموزش تصویری گیتار کلاسیک

15,000 تومان

آموزش ساز دف سطح پیشرفته

12,000 تومان

آموزش ویولن سطح پیشرفته به زبان فارسی

12,000 تومان

آموزش تصویری گیتار پاپ

12,000 تومان
 

آموزش تصویری ساز سه تار سطح مقدماتی

17,500 تومان
 

نرم افزار آموزش گيتار فلامينکو

18,000 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: صوتی و تصویری , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: فایلهای اورجینال آموزش هنرهای گوناگون, فایل آموزش ویولن, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : سه شنبه 28 فروردين 1397
.

اسپری  کاندوم  لباس بادی  خواب  ساپورت  لباس زیر



:: موضوعات مرتبط: بهداشت و مراقبت , ,
:: برچسب‌ها: انواع محصولات زناشویی, محصولات زناشویی, خرید اینترنتی محصولات جنسی و زناشویی, کاندوم, ژل نرم کننده, لباس زیر زنانه, ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
.

محصولات

هولدر مغناطیسی موبایل

19,000 تومان

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

17,000 تومان

پخش کننده اف ام بلوتوثی اتومبیل

32,000 تومان
 

شارژر فندکی اتومبیل

15,000 تومان

نگهدارنده مغناطیسی موبایل

29,000 تومان

بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل

54,000 تومان
 

پایه نگهدارنده موبایل Remax

55,000 تومان
 

پمپ باد فندکی اتومبیل

39,000 تومان

جارو برقی فندکی اتومبیل

24,000 تومان

چراغ سیار مخصوص اتومبیل

20,000 تومان
 

اسپیکر بلوتوثی اتومبیل Safe Car

88,000 تومان
 

فلاسک فندكي ماشين

25,000 تومان

کارواش خانگی همه کاره جت مینی

24,800 تومان
 

جا موبایلی اتومبیل GRIP GO

14,800 تومان

دستگاه هشدار دهنده خواب

11,000 تومان
 

اسپری پنچرگیری لاستیک

18,800 تومان


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودرو , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو, لوازم جانبی خودرو, نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

محصولات

مجموعه کامل فیلم های لورل و هاردی

11,800 تومان

بازی اورجینال PES 2017

9,900 تومان

بازی اورجینال PES 2016

8,000 تومان

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید

19,800 تومان

مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید

59,800 تومان

مجموعه طنز مهران مدیری

27,000 تومان

مجموعه تصاویر سایت شاتراستاک

6,500 تومان

مجموعه 200 کارتون دوبله فارسی جدید

16,000 تومان

مجموعه شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد

12,000 تومان

مستند راز موفقیت در زندگی - The Secret 2

4,500 تومان

مستند خارق العاده سیاره زمین و حیات وحش

12,000 تومان

آموزش تکنیکها و مهارتهای انفرادی کار با توپ

3,000 تومان

1000 جايي كه قبل از مرگ بايد ديد!

12,000 تومان

کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی (فوتبالیست ها 3)

8,000 تومان

کارتون خاطره انگیز بچه های کوه تاراک

3,000 تومان

کارتون خاطره انگیز خانواده دکتر ارنست

9,500 تومان

کارتون خاطره انگیز بامزی

3,000 تومان

کارتون خاطره انگیز پسر شجاع

5,500 تومان

کارتون خاطره انگیز پینوکیو

9,000 تومان

کارتون جذاب و خاطره انگیز سفرهای میتی کمان

4,000 تومان
1 2


:: موضوعات مرتبط: کتاب و رسانه , ,
:: برچسب‌ها: فیلمها و کارتونها و سریالهای سرگرمی, دی وی دی های اورجینال لورل و هاردی, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

محصولات

سرخ کن 1.5 لیتری دلمونتی مدل DL620

230,000 تومان

آون توستر 48 لیتری دلمونتی مدل DL-765

455,000 تومان
 

سرخ کن 2 لیتری دلمونتی مدل DL-600

330,000 تومان

مايکروويو پاناسونيک مدل NN-ST342

550,000 تومان
 

ظرف شویی توکار کندی مدل 420N-S

2,100,000 تومان
 
 

سرویس قابلمه چدن 38 پارچه فوما FU-850

900,000 تومان
 
 

ماشین ظرفشویی 12 نفره سامسونگ DW60H3010FW

1,950,000 تومان
 
 

سرویس قابلمه 8 پارچه سرامیکی رویالتی لاین مدل RL-9PCSFM

510,000 تومان
 
 
 

جارو برقی بوش مدل Bosch BSG82515 Vacuum Cleaner

900,000 تومان
 
 

ماشین لباسشویی بکو WMY 71083 SLB3

2,250,000 تومان
 
 

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WJ837543

2,200,000 تومان
 

زودپز دیجیتالی زومیت

300,000 تومان
 

آبمیوه گیر زومیت

370,000 تومان
 

سرویس قابلمه 22 پارچه زومیت

560,000 تومان

یخچال ساید بای سایدسامسونگ RS51

5,200,000 تومان

اتو بخار زومیت آلمان

155,000 تومان
 

چرخ گوشت زومیت

380,000 تومان
 

مایکروویو ال جی سری سولاردام 38 لیتری

1,750,000 تومان

یخچال نکست 3 الجی ساید بای ساید GCJ-267PHL

5,950,000 تومان
 

سرویس قابلمه 9 تیکه استیل کرکماز KORKMAZ A1660

420,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , ,
:: برچسب‌ها: محصولات برقی آشپزخانه , فروشگاه اینترنتی محصولات لوازم برقی آشپزخانه , نت برگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

محصولات

مانتو فلورا

59,000 تومان
 

شال جادويي Magic Scarf

28,000 تومان
 

مانتو جلوباز ایلناز

49,000 تومان
 
انواع

مانتو کبریتی پاتریسا

65,000 تومان
 

مانتو پانچ بافت زمستانی

77,000 تومان
 

مانتو آیسان

55,000 تومان
 

ساپورت طرح جین

16,000 تومان
 

مانتو تابستانه طرح آرتمیس

68,000 تومان
 

مانتو تابستانه طرح کارن

78,000 تومان
 

ساق شلواری توکرکی

18,500 تومان
 

مانتو پاییزه پانیذ

49,800 تومان
 

تاپ و شلوارک فانتزی ملوانی

56,000 تومان
 

مانتو تابستانه سرمه

49,000 تومان
 

ست مانتو و ساپورت ارغوان

69,000 تومان
 

مانتو تابستانه گیلدا

37,000 تومان
 

ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا

26,000 تومان
 

گن لاغری فورمیسی پادار

46,000 تومان
 

جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی

34,000 تومان
 

قلم لکه گیر لباس Gonal

14,800 تومان
 

شال عشق

16,000 تومان


:: موضوعات مرتبط: پوشاک زنانه , ,
:: برچسب‌ها: انواع پوشاک و مانتوی زنانه , خرید اینترنتی از فروشگاه پوشاک زنانه , نت برگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.

محصولات

آموزش نی نوازی

17,500 تومان

مجموعه عظیم پروژه های آماده بلند افتر افکت – پک شماره ۲

39,800 تومان

مجموعه عظیم پروژه های آماده بلند افتر افکت – پک شماره ۱

39,800 تومان

دریاچه گرافیک – پک ۲

29,800 تومان

دریایچه گرافیک – پک ۱

29,800 تومان

آموزش اصول مدیریت

24,800 تومان

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

30,000 تومان

آموزش صفر تا صد اسمبل، راه اندازی و ارتقا کامپیوتر

24,800 تومان

آموزش صفر تا صد سئو

24,800 تومان

آموزش صفر تا صد ورد 2016

19,800 تومان

آموزش صفر تا صد فتوشاپ در عکاسی

24,800 تومان

آموزش تصویری آرایشگری زنانه

22,500 تومان

آموزش تصویری ورزش پیلاتس

20,000 تومان

آموزش خیاطی با الگو

24,800 تومان

آموزش تعمیرات موتور سیکلت

24,800 تومان

آموزش کاشت و طراحی ناخن

24,800 تومان

آموزش ساخت و نصب کابینت آشپزخانه

24,800 تومان

آموزش صفر تا صد افتر افکت سی سی

24,800 تومان

آموزش تصویری پیتزا و ساندویچ

19,800 تومان

آموزش انواع چای و بستنی

17,800 تومان



:: موضوعات مرتبط: کتاب و رسانه , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: فایلهای صوتی و تصویری آموزشی, ویدیوهای آموزشی, ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.

محصولات

کتاب صوتی بنیتو موسولینی

12,500 تومان
 

کتاب صوتی فیدل کاسترو

12,500 تومان
 

کتاب صوتی سقراط

12,500 تومان
 

کتاب صوتی توماس ادیسون

12,500 تومان
 

کتاب صوتی اسحاق نیوتون

12,500 تومان
 

کتاب صوتی مارتینن لوتر

12,500 تومان
 

کتاب صوتی وبلیام شکسپیر

12,500 تومان


:: موضوعات مرتبط: کتاب و رسانه , ,
:: برچسب‌ها: کتاب صوتی فیدل کاسترو, کتاب صوتی موسولینی, کتاب صوتی سقراط, کتاب صوتی توماس ادیسون, کتاب صوتی اسحاق نیوتن, کتاب صوتی مارتین لوتر, کتاب صوتی ویلیام شکسپیر, ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.
 
 

ساعت دخترانه 10 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 10 بند رنگی قابل تعویض به همراه 10 قاب رنگی دور ساعت می باشد.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 
 

کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 
 

ساعت هوشمند مدل M2 با صفحه نمایش بیضی شکل 0.42 اینچی و بدنه سبک و بند بسیار راحت و نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر اندازه مچی می باشد. از طریق ساعت تمام نوتیفیکشن های تماس و پیامک را با ویبره اعلام می کنند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس وجود ندارد. این دستبند قابلیت اندازه گیری فشار خون را نیز داراست.

 قيمت : 95,000 تومان
 
 

لامپ خودرو مدل Multi Color قابل‌ نصب برای انواع چراغ کوچک, چراغ پلاک و کلیه سوکت های سکن با پایه آریایی دارای ریموت برای تغییر رنگ‌های لامپ و یا روشن و یا خاموش کردن و یا کم و یا زیاد کردن و حالت چشمک‌زن نور لامپ‌ها را دارد و مناسب برای انواع خودرو سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌باشد.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 
 

ساک ورزشی Reebok با رنگ بندی: قرمز و مشکی ارائه شده و در ابعاد 50*24*24 سانتی متر طراحی شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است همچنین به راحتی قابل شستشوست.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 
 

اسباب بازی ماکت وانت دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این خودرو است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 
 

در جامعه امروزی بسیاری از جوانان به استایل اسپرت علاقه بیشتری داشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که فکر پوشیدن و یا خریدن تی شرت را نداشته باشد. تی شرت یقه شل طرح Blata مطابق مد روز یک تیشرت با طرح خاص بوده و به صورت فری سایز عرضه می شود.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 
 

اگر به کیفی کوچک اما جا دار نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف دستی طرح Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه کوچک و ظاهر زیبا اولین چیزهایی است که با دیدن این کیف نظرمان را جلب می‌کند. کیف دستی طرح Passport در 3 رنگ عسلی ، مشکی و زرشکی عرضه شده است.

 قيمت : 45,000 تومان
 
 
 

تی شرت Black Kaviar با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده است و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 
 

بازی دزد دریایی Barrel یک بازی شانسی است که می توانید با آن شانستان را امتحان کنید! بازی دزد دریایی 2 الی 4 نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دزد دریایی که از بشکه به بیرون می پرد بسیار سرگرم و هیجان زده می شود.

 قيمت : 32,000 تومان
 
 
 

کوله پشتی لاکچری Canvas، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره و زیپ طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 
 

این یک گوی شگفت انگیز است که شما با استفاده از انگشتر آن می توانید آن را کنترل کنید. کافی است که آنرا به انگشترش متصل کنید تا با نیروی مغناطیسی که دارد هرجا که خواستید آن را هدایت کنید.

 قيمت : 27,000 تومان
 
 
 

تی شرت یقه شل Spotty جزو تی شرت های جدید با یقه ای مدرن نمایی شگفت انگیز داشته و خاص ترین استایل ممکن را به شما هدیه می دهند.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 
 

تی شرت کلاه دار Nike طرح RED جزو تی شرت های فوق العاده شیک کلاه دار در رنگ قرمز می باشد و طراحی آن بسیار مورد توجه جوانان شیک پوش قرار گرفته است.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 
 

کیت رباتیک شش کاره خورشیدی یک بسته ی رباتیک است که شامل تمامی اجزای مورد نیاز برای تهیه و ساخت یک ربات کامل می باشد. شما می توانید بعد از سر هم کردن اجزای این کیت یک ربات خورشیدی زیبا بسازید که می تواند به اشکال مختلف در بیایید.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 
 

تی شرت Golden S با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس ویسکوز عرضه شده اند و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 
 

کوله پشتی TOMMY HILFIGER بسیار زیبا، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

 قيمت : 45,000 تومان
 
 
 

ست کیف دستی و کیف پول زنانه Cream فوق العاده زیبا و جادار با طرح جدید ارائه شده است و طراحی شیک آن نظر خانم های خوش سلیقه را به خود جلب می نماید.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 
 

شما هم دوست دارید که در منزل خودتان دستگاه رقص نور داشته باشید تا در تولدها، جشن ها و مهمانی ها از آن استفاده کرده و بر جذابیت جشن بیافزایید. محصول جدید و بینظیر دستگاه رقص نور اسپیکردار است که دارای سنسور صوتی بوده که با میزان صدا تغییر رنگ داده و چرخش می کند.

 قيمت : 65,000 تومان
 
 
 

شلوار اسلش مردانه Diesel شلواری فوق العاده با کیفیت و شیک با طرح زیبا عرضه شده است که در حین راحتی و دوام، زیبایی و استایل وبژه ای تقدیم شما می نماید. جنس این شلوار از جین لاکرادار بسیار مقاوم می باشد و دارای 6 جیب است.

 قيمت : 39,000 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: پوشاک مردانه , کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: ساعت و کیف کفش , خرید اینترنتی ساعت و کیف و کفش , فروشگاه اینترنتی نت برگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : سه شنبه 14 فروردين 1397
.
 
 

این جا مسواکی ظرفیت نگهداری از 5 مسواک را دارد و بصورت بهداشتی آنها را محفوظ نگه میدارد، علاوه بر آن این دستگاه کاملا اتوماتیک هست و شما نیاز نیست بصورت دستی خمیر دندان را روی مسواک بریزید، کافیست مسواک را با شاسی دستگاه فشار دهید تا به میزان کافی خمیر دندان روی مسواک ریخته شود.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 
 

تب‌‌‌سنج دیجیتالی، دماسنجی کوچک برای اندازه‌گیری دمای نقاط مختلف بدن است. دقت این تب‌‌‌سنج 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که برای اندازه‌گیری دمای بدن، دقت مناسبی محسوب می‌شود.

 قيمت : 12,000 تومان
 
 
 

نانو پد سفید کننده دندان Ovan. این محصول جدید و حیرت انگیز زردی و لک دندان های شما را بدون مراجعه به پزشک و بدون هیچ آسیبی به آن با استفاده از الیاف نانو بر طرف می نماید.

 قيمت : 28,000 تومان
 
 
 

پد ضد عرق نانو Dry Pad. این پد های بسیار کارا با قرار گرفتن در زیر بغل از ایجاد بوی بد جلوگیری کرده و از خیس شدن لباس شما در ناحیه زیر بغل و ایجاد لکه بر روی آن جلوگیری به عمل می آورد.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 
 

این ریش تراش های کوچک و در عین حال کاربردی می توانند همیشه و همه جا همراه شما باشند تا همواره بتوانید اصلاحی مرتب و آراسته را به کمک موبایل خود در همه جا داشته باشید!

 قيمت : 35,000 تومان
 
 
 

حوله پاک کننده آرایش نانو. شما می توانید آرایش خود را به هنگام شب تنها با آب و این حوله با چند حرکت و به آسانی بدون هیچ التهاب و مواد شوینده شیمیایی پاک نمایید.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 
 

ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep. این ساعت زیبا و بسیار راحت در هنگام شب به مچ دست شما بسته می شود تا شما را از خر و پف خلاص کرده و خواب آرامی رابرای شما فراهم آورد

 قيمت : 56,000 تومان
 
 
 

ریش تراش حرفه ای پریتک مدل RSM-1330 جدیدترین عرضه کمپانی Pritech می باشد که دارای فن آوری اصلاح 4D Cutting System می باشد. دارای خط زن حرفه ای و بسیار دقیق ...

 قيمت : 135,000 تومان
 
 
 

ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310، با داشتن 2 تیغه غلطکی در کنار هم، اصلاحی فوق العاده آسان، سریع، راحت و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. دارای قطعه ای مخصوص خط گیری ...

 قيمت : 52,000 تومان
 
 
 

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. این مدل دارای 4 قطعه با کاربردهای مختلف می باشد.

 قيمت : 130,000 تومان
 
 
 
 

این دستگاه شامل پنج عدد پرداخت کننده می باشد که با چرخش دندان ها را پولیش و سفید می کنند. دندان های خود را در عرض چند دقیقه سفید و براق کنید. به همراه پایه چراغ دار.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 
 

ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. جدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپا.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 
 

بالش چند کاره گوگو پیلو از جنس خاص و الیاف نرم بوده و طوری طراحی شده است که می توان از آن به عنوان نگهدارنده تبلت، بالش پشت گردن و پشت سر، کوله پشتی و ... استفاده کرد.

 قيمت : 27,000 تومان
 
 
 

تنها با ریختن یک لیوان آب سرد در داخل چیلو، دمای آن تا 15 درجه سانتی گراد کاهش یافته و از آن شما می توانید جهت خنک کردن بالش، خنک کردن لپ تاپ، قرار دادن زیر پا و کمر و ... استفاده کنید.

 قيمت : 27,000 تومان
 
 
 

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. با قابلیت اصلاح به صورت خشک و مرطوب و 100درصد ضد آب.

 قيمت : 110,000 تومان
 
 
 

واندر وکس یکی از جدیدترین موبرها برای رفع موهای زائد بدن می باشد. این موبر مخصوص از بین بردن موهای ریز و درشت می باشد و استفاده از آن بسیار آسان و بدون درد است.

 قيمت : 34,000 تومان
 
 
 

این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 
 

پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می كنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

 قيمت : 16,000 تومان
 
 
 

موکن ویزیت یک اختراع شگفت آور است که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند. همراه با کیف ست آرایش و 6 ماه گارانتی تعویض.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 
 

پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و بی نظیر. دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران. از بين برنده چين و چروك، جای جوش و آکنه و شفاف كننده رنگ پوست ...

 قيمت : 46,000 تومان
 
12


:: موضوعات مرتبط: صوتی و تصویری , بهداشت و مراقبت , ,
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی لوازم بهداشت شخصی , محصولات بهداشتی شخصی , فروشگاه اینترنتی نت برگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : سه شنبه 14 فروردين 1397
.
 
 

پیاله یا لیوان 3 تایی یک محصول جدید با طراحی ویژه و جالب می باشد که بصورت دکمه های کیبورد طراحی شده و کلمه های Ctrl - Alt - Delete بر روی انها نوشته شده که در صورت قرار دادن بر روی سینی مخصوص کاملا شبیه به صفحه کیبرد می باشد‏.‏

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

قلم طراحی جادویی برای تزیین انواع ماست ،شله زرد، قهوه و ... می باشد که می توانید با داشتن اون یک طراحی فوق العاده راحت و زیبا داشته باشید

 قيمت : 20,000 تومان
 
 

کلمن تاشو. این کلمن ها بسیار مستحکم بوده و علاوه بر اینکه به راحتی حمل می شوند و فضای بسیار اندکی را اشغال می کنند دارای 5.5 لیتر گنجایش مایعات هستند که آن ها را بسیار کاربردی کرده است.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

قندان مسی طرح سیب - نانو شده. این قندان بسیار زیبا از جنس مس توسط هنرمند زنجانی تولید شده تا آذین بخش سینی چای شما باشد و با لایه نانو از تیره شدن آن حفاظت شده است.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

عسل ریز هانی پات. این محصول شگفت انگیز استفاده از عسل را برای شما فوق العاده آسان نموده و از ورود میکرو ارگانیزم های آلوده کننده به آن جلوگیری می نماید

 قيمت : 32,000 تومان
 
 

طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند. با جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه ...

 قيمت : 17,000 تومان
 
 

لیوان جادویی دارای LED. این لیوان با طراحی فوق العاده شیک و درخشان ارائه شده است که با ریختن مایعات به درون آن LED های هفت رنگ آن روشن می شود.

 قيمت : 15,000 تومان
 
 

بطری آب با اسانس میوه Detox Water. این بطری آب ویتامین های موجود در میوه ها را وارد آب کرده و نوشیدن آب را با رایحه و طعم ملایم میوه ای برای شما آسان می نماید.

 قيمت : 19,000 تومان
 
 

لیوان دمنوش دو جداره. این لیوان دو جداره نه تنها انواع مختلف دمنوش مورد علاقه شما را به آسانی برای شما آماده می نماید بلکه دمنوش شما را گرم نیز نگه می دارد.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

همانطور که می دانید سیخ صاف برای شعله گرد مناسب نیست و به همین منظور سیخ دایره ای محصولی بسیار کاربردی جهت پخت انواع کباب، جوجه، چنجه و ... بر روی اجاق گاز (شعله گرد) می باشد.

 قيمت : 15,000 تومان
 
 

تازه عروس ها و کدبانوهایی که می خواهند چیدمانی خاص و زیبا برای آشپزخانه داشته باشند پیشنهاد ویژه ما ظرف حبوبات شیردار دیواری است. قابل استفاده برای انواع خشکبار، نمک، شکر، برنج و ...

 قيمت : 110,000 تومان
 
 

این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و برای نظم دادن یخچال و میز کار و ... بسیار مناسب می باشد و قابلیت نصب و جداکردن آسان را دارد.

 قيمت : 15,000 تومان
 
 

این محصول کارکرد بسیار آسانی دارد و تنها با یک دست قابل استفاده می باشد و با فشار دادن اهرم دستگیره، پایین محفظه باز شده و مواد به میزان دلخواه بیرون ریخته می شود.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 

بااستفاده از توپ های تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات فریج بالز دیگر نگران از بین رفتن میوه ها و سبزیجات داخل یخچال نباشید و با بوی بد درون یخچال خود خداحافظی کنید. هر بسته دارای 3 عدد توپ می باشد.

 قيمت : 14,000 تومان
 
 

جا ادویه طرح برج محصولی کاربردی و زیبا می باشد که تمام ادویه های شما را با رنگ های شاد و زیبا نمایش خواهد داد. برج ادویه دارای پایه گردان برای سهولت در دسترسی می باشد.

 قيمت : 44,000 تومان
 
 

هم اکنون لیوان طرح لنز دوربین عکاسی را به شما معرفی می کنیم که با طراحی زیبا و منحصربفرد طرفداران زیادی به خصوص در عکاسان را به خود جذب کرده است. با جنس داخلی استیل بسیار با کیفیت.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

قالب یخ طرح گیتار از مواد سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده، بسیار با دوام، و وسیله ایی آسان و مناسب برای استفاده می باشد. هر بسته شامل 3 عدد گیتار و 3 عدد دسته می باشد.

 قيمت : 15,000 تومان
 
 

با نگهدارنده درب قابلمه طرح آدمک Lid Sid دیگر نگران لبریز شدن غذای خود در اثر انباشته شدن بخار و یا سوختن غذا نباشید و طعم غذایی لذت بخش را بدون هیچ گونه نگرانی بچشید.

 قيمت : 11,000 تومان
 
 

چنگال میوه خوری طرح قفس با طراحی جالب و منحصر به فرد شامل یک قفس پرندگان به عنوان استند و پایه، و 6 چنگال با طرح پرنده های زیبا می باشد که علاوه بر زیبایی بسیار اشتها آور نیز می باشد.

 قيمت : 12,000 تومان
 
 

برش زن پیتزا طرح دوچرخه دارای طراحی بسیار خلاقانه و کاربردی می باشد. این محصول هم یک دکوری بسیار شیک و هم یک برش زن پیتزا بوده و قابل استفاده برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ... می باشد.

 قيمت : 25,000 تومان
 
2 3 4


:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , کاربردی منزل , ,
:: برچسب‌ها: لوازم منزل و آشپزخانه, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
عینک زنانه چنل مدل 8984
 
 
 

 

عینک زنانه چنل مدل 8984

در 4 رنگ و طرح بندی مختلف و زیبا

جنس فریم از کائوچو


همراه کیف عینک و دستمال

مدرن و زیبا دارای شیشه محافظ 400 UV


انتخاب بانوان خوش سلیقه و مشکل پسند


قیمت : 44000 تومان



هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در فرم خرید انتخاب نمایید.

تاریخچه شرکت :
شنل اس.ای، (به انگلیسی: Chanel S.A) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.
شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پی‌یر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.
شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.



جواني، فصل تازه اي در زندگي و سرآغاز ورود انسان به جهان پرشور و رنگارنگ است که غرايز طبيعي در شکل دهي آن، نقش اصلي را بر عهده دارند. استقلال طلبي، تنوّع دوستي، هيجان خواهي، نقد گذشته و نوگرايي از جمله ويژگي هاي دوران جواني است که به شدّت، تمايل به امروزي شدن و نوگرايي به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نياز وي به شکستن قالب هاي موجود، فاصله گرفتن از هنجارهاي پيشين و رسيدن به هويتي متمايز از کساني که پيش از او بوده اند و همچنين گرايش به فاصله گرفتن از والدين است. اين نياز، زماني که نمود بيروني به خود مي گيرد و در رفتار جوان منعکس مي شود، به صورت مدگرايي ظاهر مي گردد.





هر ساله تمامی برند ها باطراحی و ارائه محصولات خود به بازار که در هر سال دوبار،اول تابستان و اول زمستان صورت می گیرد به ما این امکان می دهند که بهترین طرح عینک طبی و یا عینک آفتابی را مناسب با صورت و سلیقه خود انتخاب کنیم.
طراحی عینک طبی و یا آفتابی کار بسیار مشکلی است زیرا عینک را باید بر روی صورت طراحی کرد و به همین دلیل طراحان عینک هزینه بسیار بالایی از شرکت های تولید کننده عینک می گیرند.


عینک آفتابی جدید زنانه Chanel مدل 8984 سری جدید و پرطرفدار عینک های شنل یا چنل می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و به دلیل زیبایی و تنوع رنگی که دارند در همین مدت کوتاه به پر فروش ترین عینک آفتابی تبدیل شده است. این عینک به گونه ای طراحی شده که مناسب استفاده چهره های مختلف تمام بانوان می باشد. همچنین این عینک دارای استاندارد های UV400 نیز می باشد.


قیمت : 44000 تومان



هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در فرم خرید انتخاب نمایید.

ویژگی های عینک زنانه چنل مدل 8984:
- جنس فریم از کائوچو می باشد
- در 4 رنگ و طرح بندی مختلف و زیبا
- ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
- مدرن و زیبا شیشه محافظ 400 UV
- مناسب برای بانوان





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 44000 تومان

 

 

 
 
 

ساعت Casio EF-554 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود ...  

 قيمت : 49000 تومان
 
 

عینک زنانه اپیروس به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران ...

 قيمت : 38000 تومان
 
 

تی شرت مردانه طرح Unlock me. این تیشرت با طراحی جدید و خلاقانه از صفحه unlock گوشی اپل توجه همگان را به خود جلب کرده و طرح آن مورد پسند جوانان علاقمند به تکنولوژی روز است.

 قيمت : 27000 تومان
 
 

بافت مردانه Gray. این بافت فوق العاده نرم و راحت با رنگ طوسی، بسیار پر کاربرد بوده و متناسب با فصل در منزل و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 قيمت : 29000 تومان
 
 

کیف چرم پول و موبایل لاکچری. این کیف های دستی علاوه بر جای دادن گوشی موبایل شما در خود دارای جای پول و تعداد متعدد جای کارت عابر بانک هستند که استفاده از آن را بسیار کاربردی کرده است.

 قيمت : 39000 تومان


:: موضوعات مرتبط: عینک آفتابی , ,
:: برچسب‌ها: عینک زنانه و مردانه, خرید اینترنتی عینک های اسپورت, نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

نگهدارنده توری مدل Strong در داخل ماشین و سایر سطوح از جمه دیوار ، شیشه و... به راحتی نصب شده و امکان در دسترس قرار دادن اجسام کوچک مانند کارت، سیگار، گوشی موبایل و... را فراهم می‌کند.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

دوربین مدار بسته خودرو محصولی جدید در بازار لوازم جانبی ماشین بوده که به وسیله پایه های مخصوص بر روی داشبور و یا شیشه خودرو نصب شده و دارای سنسور حرکتی است که از لحظه حرکت خودرو به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می کند.

 قيمت : 75,000 تومان
 
 

دانگل بلوتوث AUX خودرو. این وسیله کوچک و کاربردی امکان اتصال گوشی موبایل شما به پخش اتومبیل و پخش موسیقی های موجود در آن را بدون هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می سازد.

 قيمت : 28,000 تومان
 
 

هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر اتومبیل. این نگهدارنده کوچک و کارامد به دریچه کولر ماشین نصب شده و گوشی شما دیگر همواره در جلوی دست شما در دسترس شما خواهد بود.

 قيمت : 19,000 تومان
 
 

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل. این وسیله کم حجم الکتریسیته فندک اتومبیل شما را به صورت خروجی USB و پریز دو شاخه معمولی برای روشن کردن انواع لوازم الکتریکی در اختیار شما قرار می دهد.

 قيمت : 17,000 تومان
 
 

پخش کننده اف ام بلوتوثی اتومبیل. بدون احتیاج به هیچ سیمی این پخش کننده کوچک و مدرن را به جای فندک ماشین خود وصل کرده و با لمس صفحه آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

 قيمت : 32,000 تومان
 
 

محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا می باشد.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

دستگاه بخور سرد برای استفاده در اتومبیل با استفاده از فندکی اتومبیل تولید شده است که با تولید بخار سرد بتواند رطوبت را تنظیم و آلودگی هوا را کاهش و باکتری های موجود در هوا را از بین ببرد.

 قيمت : 54,000 تومان
 
 

پمپ باد فندکی اتومبیل مناسب برای باد کردن لاستیک خودرو، دوچرخه، موتور، توپ و وسایل های بادی. وسیله ای بسیار کاربردی و ضرروی برای اتومبیل، دارای صفحه نمایشگر درجه تنظیم باد.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

جارو فندکی اتومبیل دارای ابعاد کوچکی می باشد، بسیار سبک است، به راحتی در دست قرار می گیرد و دارای کیفیت ساخت بالایی است. کارکرد بدون نیاز به باطری و با استفاده از جا فندکی اتومبیل ...

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

با این لامپ که با فندک ماشین کار می کند دیگر نگران نور نباشید. طول سیم این چراغ اضطراری خودرو 3 متر می باشد که تا فاصله مذکور شما را قادر به استفاده از این چراغ اضطراری کم مصرف مینماید.

 قيمت : 20,000 تومان
 
 

شما می توانید به آسانی موبایل خود را از طریق بلوتوث به این اسپیکر متصل کنید و در هنگام تماس تلفنی، تنها با فشردن یک دکمه بدون نیاز به برداشتن موبایل در دست به تلفن خود پاسخ دهید.

 قيمت : 88,000 تومان
 
 

محصولی جدید که با وصل شدن با فندک تمامی ماشین ها آب را گرم می کند. این محصول بسیار جالب می تواند به راحتی در کوتاه ترین زمان چای یا قهوه را برای شما آماده کند!

 قيمت : 25,000 تومان
 
 

GRIP GO وسیله ای جدید و کارآمد می باشد که برای نگهداری موبایل و تبلت در اتومبیل طراحی شده است. دیگر نگران افتادن و یا لیز خوردن موبایل، تبلت، MP3 و MP4 پلیر خود در اتومبیل نباشید.

 قيمت : 14,800 تومان
 
 

دستمال سوپر هند واش آب را کاملا به خود جذب می کند و با یک فشار ساده تمامی آب موجود در دستمال خارج میگردد و فقط و فقط دستمال نمدار باقی میماند بدون حتی ذره ای آب.

 قيمت : 19,900 تومان
 
 

دستگاه هشدار دهنده خواب. با اندکی هزینه خود را در مقابل حوادث رانندگی مصون دارید. با استفاده از این دستگاه احتمال خطر تصادفات ناشی از خواب آلودگی را به صفر برسانید ...

 قيمت : 11,000 تومان
 
 

با اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز می توانید در عرض 1-2 دقیقه و بدون نیاز به تعویض چرخ, پنچری تایر را رفع کرده ,تایر را باد کنید و زمان 10-15 دقیقه ای تعویض لاستیک را به یکی دو دقیقه کاهش دهید...

 قيمت : 18,800 تومان
 
 

فایر تایر چراغ های LED بسیار قوی است که دارای سنسور هوشمند می باشد. شما با تهیه فایر تایر می توانید چرخ های خودرو، موتور و دوچرخه خود را آتشین کنید و نظر دیگران را به اتومبیل خود جلب نمایید.

 قيمت : 12,500 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودرو , ,
:: برچسب‌ها: اسباب و لوازم خودرو, خرید اینترنتی لوازم خودرو, ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

صفر تا صد آموزش طراحی جواهرات با راینو. یکی از رشته های جدید و کاربردی طراحی جواهرات است در این مجموعه آموزشی به همراه نرم افزار قدرتمند راینو آموزش داده می شود.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش صفر تا صد کورل دراو. این مجموعه بهترین آموزش برای علاقه مندان به گرافیک برداری و بیتمپ بوده و شامل خود نرم افزار و آموزش جامع فارسی  گام به گام می باشد.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش اصول مدیریت. اگر به مدیریت و توسعه تجارت و کسب و کار علاقمند هستید این بسته آموزشی کاملا دوبله شده و ایرانیزه شده بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش تعمیرات ماشین های اداری. این مجموعه آموزشی با آموزش تمامی آنچه شما برای تعمیرات ماشین های اداری نیاز دارید راه گشای کسب و کار مناسبی برای شما خواهد بود.

 قيمت : 30,000 تومان
 
 

آموزش صفر تا صد اسمبل ، راه اندازی و ارتقا کامپیوتر. اگر به دنبال راه انداختن کسب و کار کامپیوتری و راه اندازی انواع مختلف آن برای مشتریان خود هستید این مجموعه می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش صفر تا صد سئو.این مجموعه شامل اطلاعاتی جامع و کامل برای بالا بردن تعداد بازدید کنندگان از سایت اینترنتی شما و بهینه سازی آن برای موتور های جستجو گر می باشد.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش تمامی تکنیک ها ی ورد و آموزش تکمیلی بقیه نرم افزارهای آفیس 2016. آموزش مقدماتی تا سطح پیشرفته. پکیج آموزشی شامل 2 DVD اورجینال و شکیل ...

 قيمت : 19,800 تومان
 
 

آموزش جامع فتوشاپ در عکاسی، بیش از 25 ساعت مطالب آموزشی به شیوه مالتی مدیا. آموزش به وسیله مثالهای کاربردی  و مفهومی. مناسب برای عکاسان و گرافیست ها ... 

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

این مجموعه شامل آموزش کامل و جامع آرایش صورت و مو از مبتدی تا پیشرفته می باشد که آموزش آن توسط بهترین آرایشگر زن ایران صورت می گیرد. قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر.

 قيمت : 25,500 تومان
 
 

پیلاتس به مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی تخصصی اطلاق می‌شود که بر بدن و ذهن فرد تاثیر گذاشته و ضمن بالا بردن قدرت واستقامت تمام اعضای بدن، عمقی ترین عضلات بدن را مورد هدف قرار می‌دهد.

 قيمت : 20,000 تومان
 
 

در این مجموعه آموزشی شما با خیاطی با الگو آشنا خواهید شد. این مجموعه شامل الگوهای آماده می باشد و همه اصول، نکات و مهارت های خیاطی با الگو به زبان فارسی آموزش داده می شود.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

در این مجموعه آموزشی شما با تعمیر انواع موتور سیکلت آشنا خواهید شد. متدی که در این مجموعه آموزش داده شده است بسیار ساده و بدون نیاز به دانش قبلی پیرامون تعمیرات می باشد.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

در این مجموعه آموزشی شما با کاشت و طراحی ناخن آشنا خواهید شد. متدی که در این مجموعه آموزش داده شده است بسیار ساده و بدون نیاز به دانش قبلی پیرامون آرایش ناخن می باشد.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش ساخت و نصب کابینت آشپزخانه به آسانی توسط گریگوری پائولینی، نجار سرشناس و مطرح اروپایی به صورت دوبله شده به فارسی. حرفه ای، بسیار درآمدزا و موردنیاز امروز برای همه جوانان علاقمند.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

مجموعه ی آموزشی که در اختیار شما قرار گرفته تمامی مباحث آموزشی مهم، مورد نیاز تدوین گران ویدیو و هنرمندان موشن گرافیک را پوشش داده و به صورت قدم به قدم کار با افتر افکت را آموزش خواهد داد.

 قيمت : 29,800 تومان
 
 

در این مجموعه آموزشی سعی شده است لیست غذاهای فست فود ها با ساده ترین و کاربردی ترین روش آموزش داده شود، تا شما عزیزان این غذاها را با موادی سالم و کاملا بهداشتی نوش جان کنید.

 قيمت : 19,800 تومان
 
 

در این مجموعه آموزشی تلاش شده است تا طرز تهیه بسیاری از بستنی ها و نوشیدنی های سرد و گرم مانند چای و ... آموزش داده شود.شامل 53 فیلم آموزشی به زبان فارسی.

 قيمت : 17,800 تومان
 
 

امروزه ژله یکی از اصلی ترین دسرها در مهمانی ها به حاب می آید. در این مجموعه آموزشی تلاش شده است تا طرز تهیه دو نوع کلی ژله آموزش داده شود. بیش از 6 ساعت فیلم آموزشی فارسی.

 قيمت : 23,800 تومان
 
 

آموزش صفر تا صد پریمیر، نرم افزار برتر تدوین و میکس و مونتاژ ویدیوی دنیا. سطح مقدماتی تا پیشرفته به زبان فارسی. بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به دنیای میکس و مونتاژ ویدیو.

 قيمت : 24,800 تومان
 
 

آموزش گام به گام فارسی جدیدترین نسخه ایلاستریتور. نرم افزار برتر طراحی گرافیکی برداری شرکت آدوبی. سطح مقدماتی تا پیشرفته. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل ...

 قيمت : 24,800 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: کتاب و رسانه , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: سی دی های آموزشی , فروشگاه اینترنتی نت برگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

ست بافت مردانه و زنانه Zigza. این ست لباس فوق العاده شیک و جدید با کیفیت بافت بالا و طرح متفاوت و خاص مناسب زوج های خوش پوش می باشد به صورت فری سایز عرضه شده است.

 قيمت : 69,000 تومان
 
 

مانتو فلورا. این مانتو با طرح گل درشت و رنگ هماهنگ با فصل و دوخته شده از بهترین پارچه کتان به همراه دکمه های مخفی مناسب ترین انتخاب خانوم های شیک پوش است.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

مانتو جلوباز ایلناز، مانتویی با طراحی بسیار شیک و زیبا مدلی امروزی و همه پسند دارد. نوع طراحی و ترکیب رنگ به کار برده شده در این مانتو کار شما را برای ست کردن با انواع شلوار و شال آسان می کند.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و … جهت چربی سوزی و لاغر کردن بالا تنه و شکم و پهلوها می باشد.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. ارائه شده در سایز های مختلف.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

مانتو پاتریسا از کیفیت بالای دوخت بهره برده به صورتی که تن خور بسیار عالی داشته و حالت خودش را در هنگام پرو لباس اصلا از دست نمی دهد. انتخاب خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...

 قيمت : 65,000 تومان
 
 

پانچ بافت از جمله مدل‌های کاملاً اسپرت و همه پسند می‌باشد که با انواع ساپورت و جین قابل ست کردن است. شما می‌توانید هم به صورت دکمه شده و هم جلوباز از این مدل استفاده نمایید.

 قيمت : 77,000 تومان
 
 

مانتو آیسان تمام الگوهای طراحی سال را با خود دارد. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال، ارائه شده در سایز های متفاوت، برای اولین بار در ایران. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش.

 قيمت : 55,000 تومان
 
 

ساپورت طرح جين Slim Lift، در رنگ های آبی، مشکی و خاکستری در طرح شلوار جین و سایز فری سایز عرضه شده است و قابليت كشش و مقاومت بالا برای هر سايز را داراست.

 قيمت : 16,000 تومان
 
 

تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

مانتو تابستانه طرح کارن دوخته شده از بهترین پارچه (کتان کش) است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. در طراحی این مانتو از نقش های بسیار زیبای گل های رز استفاده شده.

 قيمت : 69,000 تومان
 
 

درون ساق شلواری توکرکی مطابق عکسی که مشاهده می کنید کرکی می باشد و پاهای شما را گرم نگه داشته و شما می توانید درفصل پاییز و زمستان از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

 قيمت : 18,500 تومان
 
 

پاییز امسال ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو پانیذ بهترین انتخاب شما برای این روزهاست. خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال ...

 قيمت : 49,800 تومان
 
 

ست تاپ و شلوارک فانتزی ملوانی ساخت کشور ترکیه می باشد. جنس این ست الیاف طبیعی پنبه بوده و دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. دارای هولوگرام اصلی با بسته بندی اورجینال.

 قيمت : 56,000 تومان
 
 

مانتو تابستانه طرح سرمه دوخته شده از بهترین پارچه ترک است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو بصورت دو رنگ طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

ست سارافون و گردنبند بهار، طراحی متفاوت سال. دوخته شده با بهترین پارچه ترگال همراه با یک گردنبند جهت ست کردن. با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

ست پالتو و تونیک زمستانه پرند به همراه سنجاق سینه به عنوان هدیه. تهیه شده با بهترین پارچه فوتر، با طراحی فوق العاده شکیل ایرانی. زمستان امسال را متفاوت آغاز کنید ...

 قيمت : 69,000 تومان
 
 

ایر برا را فقط کافی است امتحان کنید، شما هم آن را به عنوان راحت ترین و مناسب ترین لباس زیر خود برای تمامی موقعیت ها انتخاب می کنید. تهيه شده با بهترين جنس بدون ايجاد حساسيت.

 قيمت : 40,000 تومان
 
 

ست مانتو و ساپورت ارغوان با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. به همراه این محصول یک دستبند فیروزه به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

 قيمت : 69,000 تومان
 
 

مانتو تابستانه طرح گیلدا دوخته شده از بهترین پارچه نخی است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو بصورت دو رنگ طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند ...

 قيمت : 37,000 تومان
 
12


:: برچسب‌ها: ست زنانه و مردانه 2, نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

دوربین مدار بسته خودرو محصولی جدید در بازار لوازم جانبی ماشین بوده که به وسیله پایه های مخصوص بر روی داشبور و یا شیشه خودرو نصب شده و دارای سنسور حرکتی است که از لحظه حرکت خودرو به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می کند.

 قيمت : 75,000 تومان
 
 

تبدیل 1 به 2 هدفون (AUX) با درگاه 3.5 میلی‌متری. به کمک این مبدل می‌توانید موسیقی، کتاب صوتی یا فیلم را با دوستان و همراهان خود به اشتراک بگذارید، با دو هدفون به یک‌صدا گوش دهید و باهم از آن‌ها لذت ببرید.

 قيمت : 12,000 تومان
 
 

گیرنده دیجیتال موبایل TX-48 از شرکت تکنکس قابلیت دریافت کانال های تلویزیون دیجیتال موبایل و ارسال آن به صورت بی سیم (Wifi) بر روی انواع تلفن همراه و تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS را بدون استفاده از اینترنت دارد.

 قيمت : 189,000 تومان
 
 

هدست بلوتوثی JBL مدل JB-S100. این هدست فوق العاده قدرتمند با صدایی بی نظیر و شفاف به شما امکان پاسخ گویی به تماس های تلفنی را نیز علاوه بر گوش کردن به موسیقی می دهد.

 قيمت : 69,000 تومان
 
 

اسپیکر بلوتوثی آنجل. این اسپیکر بلوتوثی کوچک و کم حجم توان و قدرت بالایی داشته و با صدای شفاف و فوق العاده خود دوستداران موسیقی را به خود جلب می نمایند.

 قيمت : 32,000 تومان
 
 

هدست بلوتوث بیتس مدل Q3. این هدست با کیفیت صدای بالا و ساخته شده از فلز نشکن دوستداران موسیقی را که علاقمند هستند مسیقی را از عمق وجود حس نمایند حیرت زده می کند.

 قيمت : 69,000 تومان
 
 

هدست بلوتوث دورگردنی ال جی. شما می توانید در هر حین پیاده روی و دوچرخه سواری به گوشی خود متصل شده و در حین گوش دادن به موسیقی تماس های خود را نیز پاسخ دهید.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

MP3 PLAYER سونی واکمن. همواره می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش کرده و از کانال های متنوع رادیویی لذت برده و از امکان ضبط صدای آن بهره مند شوید

 قيمت : 45,000 تومان
 
 

با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

 قيمت : 65,000 تومان
 
 

اسپیکر بلوتوث طرح قارچ دارای طراحی بسیار دوست داشتنی و جذاب می باشد. بهره گیری از صدای بسیار شفاف و همچنین امکان استفاده به عنوان استند موبایل از ویژگی های این محصول است.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

با این هدست دیگر نیازی به اتصال هیچ گونه سیمی به موبایل یا پخش کننده موسیقی خود ندارید. این هدست جیبی با استفاده از بلوتوث به موبایل شما متصل شده و موسیقی را پخش می کند.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

مهندسي پيشرفته هدفون بيتس، صدايي با تفكيك پذيري بسيار بالا را توليد مي كند كه تا کنون سایر هدفون ها براي پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهيز نشده اند ...

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

این موزیک باکس که به شکل قوطی نوشابه طراحی شده است دارای اسپیکر قوی بوده که قادر است موزیک شما را از طریق فلش و یا رم با بهترین کیفیت پخش کند. با قابلیت پخش رادیو.

 قيمت : 36,000 تومان
 
 

اگر به دنبال یک موزیک پلیر کوچک و شگفت انگیز اما در عین حال قدرتمند هستید موزیک باکس طرح سیگارت بهترین انتخاب برای شماست. پخش موزیک از طریق فلش و رم، با قابلیت پخش رادیو.

 قيمت : 36,000 تومان
 
 

آيا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستيد؟ آيا كيفيت را در كنار طراحي زيبا مي خواهيد؟! اندازه اي كوچك، صدايي پرقدرت، طراحي شده براي انتقال صدايي با كيفيت شگفت آور ...

 قيمت : 29,500 تومان
 
 

مهندسي پيشرفته هدفون بيتس، صدايي با تفكيك پذيري بسيار بالا را توليد مي كند كه تا کنون سایر هدفون ها براي پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهيز نشده اند ...

 قيمت : 25,000 تومان
 
 

موزیک پلیر فوق العاده زیبا و قدرتمند پرندگان خشمگین! طراحی فوق العاده شیک و خیره کننده با قابلیت های منحصر به فرد، فوق العاده سبک و کم حجم. دارای یک سال گارانتی تعویض ...

 قيمت : 28,800 تومان
 
 

سبک ترین و زیباترین ام پی تری پلیر دنیا. اولین MP3 Player بدون سیم در جهان، با سیم های دست وپا گیر هدستهایی که جداگانه به ام پی تری پلیر متصل میشوند خداحافظی کنید ...

 قيمت : 26,000 تومان
 
 

یک موزیک پلیر استثنایی با قابلیت های منحصر بفرد. با برند جهانی اپل. با طراحی بی نظیر و بسیار كم حجم دارای پوشش آلومینیومی درخشان در رنگ های متنوع و زیبا. با یکسال گارانتی تعویض …

 قيمت : 23,800 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: صوتی و تصویری , دوربین , ,
:: برچسب‌ها: لوازم صوتی و تصویری, خرید اینترنتی صوتی و تصویری, ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

ادکلن مردانه Invictus. این ادکلن با رایحه ای فوق العاده بی نظیر و خوش بو از عناصر تراپیکال با تم خنک و شیرین بسیار مناسب فصل بوده و جذابیت را به شما مشتری گرامی هدیه خواهد داد.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

پکیج طرفداری استقلال. این پکیج مجموعه ای بی نظیر از ادکلن، لیوان و دستبند استقلال می باشد که استایل فوق العاده ای به شما بخشیده و نمایانگر تعصب شما به تیم محبوبتان است.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

پکیج طرفداری پرسپولیس. این پکیج مجموعه ای بی نظیر از ادکلن، لیوان و دستبند پرسپولیس می باشد که استایل فوق العاده ای به شما بخشیده و نمایانگر تعصب شما به تیم محبوبتان است.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

ادکلن ورساچه کریستال نویر زنانه محصول پرفروش ایران و اروپا. این ادکلن با رایحه ای دلپذیر و ماندگار توسط کمپانی بزرگ و معتبر ورساچه طراحی و ساخته و روانه بازار چهان شده است.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن مردانه Joop! Homme عطریست پرشور ، لذت بخش و کاملاً مردانه که به یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه جوپ تبدیل شده است. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

قبل از هر گردهمایی دوستانه ای می توانید این ادکلن را استفاده کنید. عطر این ادکلن مردانه ، برای ساعت ها باقی مانده و اعتماد به نفس شما را برای انجام هر کاری بالا می برد.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن پرسپولیس محصول جدیدی برای طرفداران قرمز پوشان می باشد که توسط کمپانی معتبر ساپیل (امارات متحده عربی) تولید و عرضه شده است. این ادکلن در 2 رایحه مردانه و زنانه عرضه شده است.

 قيمت : 58,000 تومان
 
 

ادکلن استقلال محصول جدیدی برای طرفداران آبی پوشان می باشد که توسط کمپانی معتبر ساپیل (امارات متحده عربی) تولید و عرضه شده است. این ادکلن در 2 رایحه مردانه و زنانه عرضه شده است.

 قيمت : 58,000 تومان
 
 

عطر های خانواده باربری معمولا به عطر های کلاسیک شهرت دارند. باربری لندن برای مردانی که دوست دارند گاهی بیشتر جلب توجه کنند بسیار مناسب می باشد. رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی ...

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن مردانه دی اند جی دوان، رایحه ای کاملا مردانه و کلاسیک. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر دلچی گابانا مخصوص کسانی که می خواهند در ذهن ها یاد خود را ثبت کنید ...

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن مردانه سیلور سنت محصولی بسیار متفاوت و جذاب است که در همان اولین بار بوییدن آن مجذوب رایحه بی نظیر و متفاوت آن می شوید. عطر چوبی قدرتمند و استثنایی با ماندگاری بالا ...

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلن های زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلن با ماندگاری بالا که بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

رایحه این ادکلن، جریان های درخشان آب که از فراز کوه های برف گرفته آلپ در سوئیس به پائین حرکت می کنند را به یاد انسان می آورد. سیلور ماونتن واتر، اکسیری نیروبخش از قدرت و پاکی است.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

عطر مردانه Tom Ford Noir عطریست آروماتیک و ادویه ای برای جنتلمن های واقعی. این عطر خلاقانه و جذاب در سال 2012 معرفی شد و به سرعت مورد استقبال تام فورد باز ها قرار گرفت. 

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن مردانه ورساچه اروس با رایحه ای مرموز و اسرار آمیز. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر ورساچه ایتالیا. با ماندگاری طولانی ...

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

ادکلن زنانه لالیک لامور پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب لالیک. جزو 10 ادکلن پر فروش زنانه سال 2013. با رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

ادکلن زنانه Eclat D Arpege ارائه ای بی نظیر و ماندگار از کمپانی معتبر لانوین. رایحه ای افسانه ای و ماندگار مخصوص خانم های شیک پوش و مشکل پسند. یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه دنیا ...

 قيمت : 44,000 تومان
 
 

همانطور که از نام این عطر پیداست هوگو باس تلاش کرده تا عطری متفاوت و کاملا منحصر به فرد را ایجاد کند و حقیقتا در این راه موفق بوده است. این ادکلن دارای رایحه ای پر جنب و جوش و بسیار مدرن است.

 قيمت : 44,000 تومان
 
 

عطر مردانه­ ی Bvlgari Pour Homme Soir یک رهبر سطح بالا از بولگاری است. این عطر مردانه­ ی خاطره انگیز و جذاب در گروه چوب­های معطر در سال 2006 تولید شد.

 قيمت : 42,000 تومان
 
 

ادکلن جادور محصولی باشکوه و جذاب بوده که در عین تازگی و طراوت سرشار از وقار و پرستیژ می باشد. این محصول ارائه ای بی نظیر از کمپانی محبوب دیور می باشد.

 قيمت : 42,000 تومان
 
12
 


:: موضوعات مرتبط: عطر و ادکلن و اسپری مردانه , عطر و ادکلن و اسپری زنانه , ,
:: برچسب‌ها: عطر و ادکلن زنانه و مردانه, فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

سوئیشرت مردانه طرح Teno. اگر به دنبال سوئیشرتی ساده و شیک و با جنس فوق العاده عالی هستید این سوئیشرت بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

سوئیشرت مردانه Lamber. این سوئیشرت ها با چاپ طرح فشن اروپایی جدید ترین سوئیشرت های ارائه شده هستند که مورد توجه ویژه جوانان مشکل پسند قرار گرفته اند.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

تی شرت آستین بلند Clone. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

ست سوئیشرت و شلوار Fila. این سوئیشرت و شلوار زیبا با برند معروف و مطرح Fila  که در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد با کیفیت صد در صد تضمینی به شما مشتری گرامی عرضه می شود.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

بافت مردانه Nevala. این بافت با رنگی فوق العاده جذاب و جوان پسند استایلی کاملا جذاب و مطابق مد روز به شما هدیه می کند. این بافت به صورت فری سایز مناسب برای لارج و ایکس لارج عرضه شده است.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

بافت مردانه یقه اسکی Italiano. این بافت کیفیتی متمایز و فوق العاده بالایی دارد و طراحی شیک و کلاسیک آن مورد پسند تمام آقایان مشکل پسند می باشد. این محصول به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.

 قيمت : 49,000 تومان
 
 

بافت مردانه مازراتی. این بافت فوق العاده شیک و بی نظیر با طرح چهار خانه برجسته از جمله انتخاب های مناسب فصل برای آقایان خوش پوش می باشد. این بافت برای افراد سایز لارج و ایکس لارج مناسب است.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

ژاکت مردانه دیاموند. این ژاکت ساده و شیک می تواند بهترین استایل برای شما مطابق فصل باشد تا آن را با انواع تی شرت و پیراهن مردانه ست نموده و ظاهری جذاب و کلاسیک داشته باشید.

 قيمت : 45,000 تومان
 
 

تی شرت آستین بلند Apple. این تی شرت های زیبا و آستین بلند با نماد نام آشنای Apple و کیفیتی برتر با کمترین قیمت موجود عرضه شده اند تا تکمیل کننده استایل شما باشند.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

تی شرت سه بعدی Hex. این تی شرت های جدید با چاپ سه بعدی بر روی آنها نمایی شگفت انگیز داشته و خاص ترین استایل ممکن را به شما هدیه می دهند.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

سوئیشرت بافت مردانه Aten. این سوئیشرت های راحت و خاص با طرحی جذاب  مطابق خواسته شما برای فصل عرضه شده اند تا روز های سرد سال را برای شما گرم و لذت بخش نمایند.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

سوئیشرت بافت مردانه Varan. این سوئیشرت های راحت و خاص با طرحی جذاب  مطابق خواسته شما برای فصل عرضه شده اند تا روز های سرد سال را برای شما گرم و لذت بخش نمایند.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

کاپشن ضد آب Classic.این کاپشن های گرم و راحت با طرحی کلاسیک و ساده عرضه شده است که در عین داشتن استایل سنگین و مناسب کاربردی ترین کاپشن مناسب فصل برای شما باشند.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

تی شرت یقه ایستاده Alexander. این تی شرت آستین بلند با یقه ایستاده عرضه شده است که بسیار مناسب فصل بوده و با طراحی ویژه که دارد توجه جوانان شیک پوش را به خود جلب نموده است...

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

ست تی شرت و شلوار Lacoste. این ست نفیس با رنگ مشکی و چاپ ورقی طلایی نماد برند معروف لاکوست از زیبایی خاصی بر خوردار است. این محصول با کیفیت عالی به صورت فری سایز (مناسب L/XL) عرضه شده است.

 قيمت : 59,000 تومان
 
 

تی شرت یقه ایستاده Force. این تی شرت آستین بلند با یقه ای متفاوت و ایستاده عرضه شده است و دارای استایل فوق العاده شیک می باشد...

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

شلوار اسلش مردانه طرح Police. این شلوار فوق العاده با کیفیت و شیک با طرح زیبای POLICE بر روی ساق پا عرضه شده است که در حین راحتی و دوام،  زیبایی و استایل وبژه ای تقدیم شما می نماید.

 قيمت : 52,000 تومان
 
 

شلوار اسلش مردانه طرح Wang.  این شلوار های اسلش دارای چسب ولکرو در قسمت ساق پا بوده که نوشته روی آن نمای ویژه ای به شلوار داده است و جنس آن فوق العاده عالی می باشد.

 قيمت : 59,000 تومان
 
1 3 4 5 6
 


:: موضوعات مرتبط: پوشاک مردانه , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه, تیشرت مردانه, نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

گردنبند Like جدیدترین و پر طرفدارین گردنبند عرضه شده در سال 2012، بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي. با طراحی تحسين بر انگيز و ظرافت خيره كننده. برای اولین بار در ایران...

 قيمت : 6,800 تومان
 
 

دستبند طرفداران استقلال ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب استقلال هستید این دستبند را از دست ندهید!

 قيمت : 3,900 تومان
 
 

دستبند طرفداران پرسپولیس ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب پرسپولیس هستید این دستبند را از دست ندهید!

 قيمت : 3,900 تومان
 
 

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده و تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز و یادگیری شما را افزایش میدهد…

 قيمت : 12,800 تومان
 
 

جذاب ترين هديه براي دختر خانم ها و بانوان محترم. خودتان مرواريد اصل را از صدف خارج نموده و در آويز مخصوص قرار دهيد و در زنجير بيندازيد. مرواريد ها بصورت كاملا تصادفي داراي رنگهاي گوناگون ميباشند

 قيمت : 15,800 تومان
 
 

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده و تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز و یادگیری شما را افزایش میدهد…

 قيمت : 11,800 تومان
 
 

مهر يعني آرمان ازدواج. انگشتر متولدين مهر ماه. انگشتر فوق العاده زيبا و پرطرفدار ، خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد. طراحي متفاوت و فوق العاده خيره كننده. هنر جذابيت…

 قيمت : 6,500 تومان
 
 

آيا مي دانيد نماد ماه تولد شما چيست؟ با سمبل ماه تولدتان آشنا شويد. با سمبل ماه تولدتان آشنا شويد.انگشتر متولدين آبان ماه. با هديه اي خاص و بي نظير طرفتان را سورپريز كنيد. پيشنهادي براي بهتر شدن …

 قيمت : 6,500 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: زیورآلات و بدلیجات , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی دستبند و گردنبند, فروشگاه اینترنتی دستبند و گردنبند, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : پنج شنبه 9 فروردين 1397
.
 
 

لاک حرارتی ناخن در اثر حرارت گرما و سرما تغییر رنگ داده و رنگ زیبا و جذابی به خود می گیرد و باعث شگفتی اطرافیانتان می گردد. پکیج اورجینال 5 عددی در رنگ های قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

موی اضافه و هایلایت مخفی جدیدترین روش اکستنشن موقت مو در دنیا می باشد. این محصول کاملا مخفی بوده و قابل استفاده در هر زمان و هر مکان در تنها در عرض چند ثانیه می باشد.

 قيمت : 19,000 تومان
 
 

کیف رولی لوازم آرایش رول اند گو با فضای فوق العاده زیادی که دارد، می تواند تمام لوازم آرایش، کرم ها، زیور آلات و جواهرات شما را در خود جا دهد. یک وسیله کاربردی برای بانوان ...

 قيمت : 14,800 تومان
 
 

با استفاده از لاک طراحی ناخن هات دیزاین قادر خواهید بود هزاران نقش و فرنچ را بر روی ناخن های خود طراحی نمایید. لاک طراحی ناخن هات دیزاین دارای 6 قلم با رنگ های مختلف است ...

 قيمت : 16,000 تومان
 
 

با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید. محصولي ويژه برای مشکل پسندان.

 قيمت : 11,800 تومان
 
 

شما می توانید با پکیج کامل مایا با استفاده از دفترچه راهنما که داخل هر بسته موجود می باشد، طرح های فوق العاده زیبا و جذاب را تنها در عرض چند دقیقه روی ناخن های خود طراحی کنید.

 قيمت : 21,000 تومان
 
 

با داشتن رنگ موی موقت و طبیعی هات هیوز، دیگر لازم نیست ساعت های متمادی موهای خود را آغشته به رنگ های شیمیایی کنید تا موهای شما رنگ بگیرد. جدید ترین وسیله برای آرایش موی سر ...

 قيمت : 18,000 تومان
 
 

با جديدترين نسل بيگودي در منزل موههاي خود را بدون استفاده از بابليس بيگودي هاي قديمي به تنهايي و بسيار ساده و راحت فر كنيد. همه از مو هاي زيباي شما شگفت زده خواهند شد ...

 قيمت : 21,000 تومان
 
 

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس به شما این امکان را میدهد تا بی نهایت طرح و فرنچ ناخن را بر روی هر نوع و شکل ناخن در کمتر از یک دقیقه با کمترین هزینه مواد مصرفی طراحی کنید ...

 قيمت : 19,800 تومان
 
 

با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...

 قيمت : 12,800 تومان
 
 

پکیج کامل طراحی ناخن شامل 12 بسته مورد نیاز طراحی ناخن به همراه 2 عدد چسب مخصوص ناخن و همچنین یک DVD آموزشی شامل 30 ساعت آموزش تصویری طراحی روی ناخن می باشد...

 قيمت : 9,900 تومان
 
 

مورست پودر حجم دهنده و پرپشت کننده موی سر میباشد که تاثیری معجزه آسا و جادویی دارد، تنها پس از 30 ثانیه استفاده از مورست موی شما فوق العاده پرپشت و زیبا خواهد شد. با مجوز وزارت بهداشت.

 قيمت : 22,000 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: لوازم آرایشی بهداشتی, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 8 فروردين 1397
.
 
 

این جا مسواکی ظرفیت نگهداری از 5 مسواک را دارد و بصورت بهداشتی آنها را محفوظ نگه میدارد، علاوه بر آن این دستگاه کاملا اتوماتیک هست و شما نیاز نیست بصورت دستی خمیر دندان را روی مسواک بریزید، کافیست مسواک را با شاسی دستگاه فشار دهید تا به میزان کافی خمیر دندان روی مسواک ریخته شود.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

تب‌‌‌سنج دیجیتالی، دماسنجی کوچک برای اندازه‌گیری دمای نقاط مختلف بدن است. دقت این تب‌‌‌سنج 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که برای اندازه‌گیری دمای بدن، دقت مناسبی محسوب می‌شود.

 قيمت : 12,000 تومان
 
 

نانو پد سفید کننده دندان Ovan. این محصول جدید و حیرت انگیز زردی و لک دندان های شما را بدون مراجعه به پزشک و بدون هیچ آسیبی به آن با استفاده از الیاف نانو بر طرف می نماید.

 قيمت : 28,000 تومان
 
 

پد ضد عرق نانو Dry Pad. این پد های بسیار کارا با قرار گرفتن در زیر بغل از ایجاد بوی بد جلوگیری کرده و از خیس شدن لباس شما در ناحیه زیر بغل و ایجاد لکه بر روی آن جلوگیری به عمل می آورد.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

این ریش تراش های کوچک و در عین حال کاربردی می توانند همیشه و همه جا همراه شما باشند تا همواره بتوانید اصلاحی مرتب و آراسته را به کمک موبایل خود در همه جا داشته باشید!

 قيمت : 35,000 تومان
 
 

حوله پاک کننده آرایش نانو. شما می توانید آرایش خود را به هنگام شب تنها با آب و این حوله با چند حرکت و به آسانی بدون هیچ التهاب و مواد شوینده شیمیایی پاک نمایید.

 قيمت : 24,000 تومان
 
 

ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep. این ساعت زیبا و بسیار راحت در هنگام شب به مچ دست شما بسته می شود تا شما را از خر و پف خلاص کرده و خواب آرامی رابرای شما فراهم آورد

 قيمت : 56,000 تومان
 
 

ریش تراش حرفه ای پریتک مدل RSM-1330 جدیدترین عرضه کمپانی Pritech می باشد که دارای فن آوری اصلاح 4D Cutting System می باشد. دارای خط زن حرفه ای و بسیار دقیق ...

 قيمت : 135,000 تومان
 
 

ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310، با داشتن 2 تیغه غلطکی در کنار هم، اصلاحی فوق العاده آسان، سریع، راحت و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. دارای قطعه ای مخصوص خط گیری ...

 قيمت : 52,000 تومان
 
 

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. این مدل دارای 4 قطعه با کاربردهای مختلف می باشد.

 قيمت : 130,000 تومان
 
 

این دستگاه شامل پنج عدد پرداخت کننده می باشد که با چرخش دندان ها را پولیش و سفید می کنند. دندان های خود را در عرض چند دقیقه سفید و براق کنید. به همراه پایه چراغ دار.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 

ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. جدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپا.

 قيمت : 39,000 تومان
 
 

بالش چند کاره گوگو پیلو از جنس خاص و الیاف نرم بوده و طوری طراحی شده است که می توان از آن به عنوان نگهدارنده تبلت، بالش پشت گردن و پشت سر، کوله پشتی و ... استفاده کرد.

 قيمت : 27,000 تومان
 
 

تنها با ریختن یک لیوان آب سرد در داخل چیلو، دمای آن تا 15 درجه سانتی گراد کاهش یافته و از آن شما می توانید جهت خنک کردن بالش، خنک کردن لپ تاپ، قرار دادن زیر پا و کمر و ... استفاده کنید.

 قيمت : 27,000 تومان
 
 

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. با قابلیت اصلاح به صورت خشک و مرطوب و 100درصد ضد آب.

 قيمت : 110,000 تومان
 
 

واندر وکس یکی از جدیدترین موبرها برای رفع موهای زائد بدن می باشد. این موبر مخصوص از بین بردن موهای ریز و درشت می باشد و استفاده از آن بسیار آسان و بدون درد است.

 قيمت : 34,000 تومان
 
 

این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

 قيمت : 25,000 تومان
 
 

پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می كنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

 قيمت : 16,000 تومان
 
 

موکن ویزیت یک اختراع شگفت آور است که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند. همراه با کیف ست آرایش و 6 ماه گارانتی تعویض.

 قيمت : 29,000 تومان
 
 

پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و بی نظیر. دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران. از بين برنده چين و چروك، جای جوش و آکنه و شفاف كننده رنگ پوست ...

 قيمت : 46,000 تومان
 
1   2


:: موضوعات مرتبط: بهداشت و مراقبت , ,
:: برچسب‌ها: لوازم بهداشتی, لوازم بهداشت و مراقبت, نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 8 فروردين 1397
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی