.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
تدبیر فردا

چراغ پیشانی LED هدلامپ کمک می‌کند تا بتوان حین انجام کارهای گوناگون، راحتی و ایمنی بیشتری را تجربه کرد. افرادی مانند تعمیرکاران اتومبیل، ورزش‌کاران رشته‌هایی نظیر کوه‌نوردی و صخره‌نوردی و حتی گردشگرانی که به محیط‌های تاریک مثل غارها می‌روند، برای داشتن دید بهتر به یک چراغ‌پیشانی‌ مناسب نیاز دارند.

قيمت : 19,000 تومان

اگر می‌خواهید‌ ورزش کرد‌ن را شروع کنید‌، بد‌انید‌ که مهم‌ترین و اولین قد‌م، انتخاب لباس ورزشی مناسب است. شاید‌ تعجب کنید‌ اگر بد‌انید‌ برای بسیاری از مرد‌م خرید‌ لباس ورزشی بهترین انگیزه برای شروع ورزش کرد‌ن بود‌ه است.

قيمت : 35,000 تومان

ساک ورزشی Reebok با رنگ بندی: قرمز و مشکی ارائه شده و در ابعاد 50*24*24 سانتی متر طراحی شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است همچنین به راحتی قابل شستشوست.

قيمت : 49,000 تومان

مناسب برای موتورسواران، طبیعت گردان، شکارچیان، دوچرخه سواران، اسکیت، اسکی و اسنوبورد ،کوهنوردان. با 11 روش مختلف بستن از قبیل گردن پوش ، دهان پوش ، هد بند ، بند مو ، مچ بند ، روسری و ...

قيمت : 12,000 تومان

ساک دستی ورزشی Adidas مدل به خاطر داشتن جنس برزنتی و چرم مصنوعی و آستردار بودن، تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و در صورت لک و کثیف شدن، به راحتی تمیز میشود.

قيمت : 39,000 تومان

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. ارائه شده در سایز های مختلف.

قيمت : 29,000 تومان

شلوارک لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و ... جهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها می باشد. ارائه شده در سایز بندی مختلف.

قيمت : 32,000 تومان

با توپ جادویی هاور بال كودك شما به راحتي مي تواند تمام بازي هاي خود را كه نياز به توپ دارد بدون آنکه هیچ آسیبی به کودک و لوازم خانگی برسد در منزل انجام دهد و لذت ببرد.

قيمت : 29,000 تومان

اسکوتر، هم تفریح و هم ورزشی هیجان انگیز. وسیله ای بسیار مهیج و دوست داشتنی برای کودکان. جنس بسیار با کیفیت و مقاوم با قابلیت تا شدن و جمع شدن جهت حمل آسان.

قيمت : 62,000 تومان

اگر شما هم جزو آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که با مسئله حمام کردن کودکتان دست و پنجه نرم می‌کنید، ما به شما استفاده از چراغ توپی رقص نور ضد آب را پیشنهاد میکنیم.

قيمت : 24,000 تومان

توپ شگفت انگیز کیکبو یک وسیله دوست داشتنی می باشد که شما بدون هیچ مهارت خاصی می توانید ساعت ها به وسیله آن سرگرم شوید و حتی ورزش کنید!

قيمت : 21,000 تومان

آموزش ایروبیک از مقدماتی تا پیشرفته همراه با دانستنیهای لازم و مفید درباره ایروبیک با استاد حبیبه بابایی. در قالب پکیج اورجینال و شکیل، قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر.

قيمت : 14,900 تومان




:: موضوعات مرتبط: لوازم ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی, خرید اینترنتی لوازم ورزشی, اسباب و لوازم ورزشی, فروشگاه اینترنتی نت برگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی